ponedjeljak, 10.12.2007.

lalalaalal

eej.ljudekovovi.

tnx na potpori.lajava je prekinila lajat.sad me samo prodorno gleda.u kričavoj rozoj majici i đins hlačama.
sa svojim društvancem.također u rozoj majici i đins hlačama-.-

inače sta se tiče Njega.eh.
ostalo je onako kako je.mislim da necu jos svima ispričat sve.
neka ostane tajna.al mislim da ce bit okej=D
i ovai.da opet kazem.puno van fala.ljepo od vas na komm=D

vidjeh nova fejsez.to mi je također drago.
hebemu.tako vikend brzo prođe.fak d faking fak-.-

otvorijo se lunič ispred moe kuče.yay.

neam sad bas neke inspiracije.mozda stavim poslje neki edit.

pooza

- 19:21 -

Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Give me something that I need
Satisfaction guaranteed
Because I'm thinking about
A brand new hope
The one I've never known
Cause now I know
It's all that I wanted

brand new hope.nezelim da vam ovo bude dosadno..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

marrgy.split.13
gitara.sviran je.

-avril (večinon ona stara)rofl
-clash
-cranberries
-evanescence
-green dayroflroflroflroflrofl
-gibboni (ponekad i samo ponekad i samo tekst)
-hladno pivo
-linkin park
-museroflroflrofl
-my chemical romanceroflrofl
-msi
-ramones
-red hot chilli peppers
-the white stripesrofl
-veronicas


maj frends

niko nie ode po redu,nikakvom.svi ovdje su nambr van

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
iva

jedna jako gud prson
koja je jako zanimljiva i pomalo pesimistična
uvjek ce pomoc.rebel..i pomalo moj uzor=)
ljepo pjewa.[nes najljepše je bilo kad sam je upoznala uživo]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dome

jube moa lipa.svasta zna nju uvatit
od toga da skakuče,pa od toga da dršče
al ja nju volin svakakvu xD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivana

nju poznan najduže od svih moih prija.
dakle jedno bice 10-12 godina
jedino mi je jako ža
šta je nevidin dugo, jer je na skijanju i ima puno učit za školu=(
legija.ovik ti da neki savjet

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nina

upoznah nju i ivu u zegeu.
ia svoj blog,koi je super.(imate u linkovima)
ofca=)
bila na mcr koncertu,ljubomorna sam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
paula

ona je humoristična na neki svoj čudan način
al ja se najviše smijen kad san sa njon
ponasamo (ajd baren ja) se ka dvi lude kad smo zajedno
psihijatrija xD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dora

moa prijateljica iz skole.jedna od najboljih
da nie bilo nje,ja se vjeroatno nebi snasla u novoj skoli
fala=)
kraljica

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Green Day

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Mychem

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Muse
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Avril

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket