petak, 13.07.2007.

Ti si taknuo najtanje žice u meni,i pokazao najljepše lice ljubavi,zapalio vatru koja se sad ne gasi,a onda nestao kao da nikad te nije bilo tu...

Hm.....pa vrijeme je da se javim....hehrofl....dada....evo me...
Ovaj prošli vikend sam bila na državnom...i bilo je preludo....išli smo u četvrtak....a vratili se sa nedjelje na ponedjelajk po noći,tj u ponedjeljak oko 2 i pol....
....plivala sam samo jednu disciplinu i štafetu,tako da je ostale dane bila samo zajebancija....thumbup..
...Upoznala sam puno njih...i svi su baš super....ove splićanke FUL smješno govore..hehe..da su sad tu..hm...dobila bi.....hehe...zujo
...mislila sam objaviti neke slike,ali sad mi se to neda...puno posla....hehe...

-Ti si taknuo najtanje zice u meni
i pokazao najljepse lice ljubavi
zapalio vatru koja se sad ne gasi
a onda nestao kao
da nikad te nije ni bilo tu


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

...hm...ovi stihovi su tu sa razlogom....jer oni najbolje opisuju nešto što osjećam prema nekome i što mi se dogodilo....ta osoba me ful promjenila,u dobrom smislu,i vrijeme koje sam provela s tom osobom,bilo je jedno od naljepših u posljednjih godinu dana...ali to je ostavilo i jednu veliku ranu u mom srcu...
..nije da se sad žalim,jer taj dio života ne bi nikad mjenjala,ali ovo sam morala nekom reći jer bi inače "pukla".
..i nemojte sad misliti da sam u nekom bedu...i ostavljati mi komentare kao da mi se srušio svijet...nisam u bedu,jedino sam morala ovo reći jer me ful pritiskalo....

-i da...skoro sam zaboravila...mom blogiču je uskoro rođendan....prvi rođendan...hehe...
....Evo sad idem...(ne)očekujte me uskoro....hihi...wave
*pusa svima*

- 21:00 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.