srijeda, 16.05.2007.

Why is everything so confusing? Maybe I'm just out of my mind. . .

Pa evo...da se i ja javim....wave...inače...sad sam stalno na msn-u tako da uopće ne stignem svraćati na blog....
Pa da počnem....hm..ne znam od kuda....
U nedjelju mi je bila krizma...i bilo je baš super...ne znam šta da pišem u vezi toga...možda objavim slike...a možda i ne..vidjet ću još...
Inače...u subotu sam saznala nešto što me jako povrijedilo...ne mogu reći o čemu se točno radi,jer bi izdala osobu koja mi je to rekla......i sad moram šutjeti i praviti se da je sve u redu...a to je tako teško...teško je šutjeti kad znaš nešto što te cijelo vrijeme pritišće...i ne možeš ništa reći..i saznala sam još mnogo toga....znam da me neke osobe ogovaraju kojima sam kao dobra..
myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

...mnogi misle da ne znam ništa,jer šutim kako ne bi izdala osobe koje mi to sve kažu,ali znam više nego što misle...samo želim reći da gubim povjerenje u puno osoba..ne znam se boriti protiv toga....čini mi se da je najlakše da odustanem od svega....razmišljam da prekinem sa plivanjem i neću ići u srednju u koju sam namjeravala....a sve zbog tih osoba...samo jedna osoba zna o čem se radi i hvala joj na svemu što je učinila za mene...kisskiss...
A sada želim reći mojoj žabici(neću reći ime da se nebi naljutila,ali ona će znati da se o njoj radi) ...da ne želim da više plače...jer mi je užasno gledati je tako tužnu i povrijeđenu..

"Nemoj palakti,
ti si predivno biće,
svaka tvoja suza i mene se tiće,
svaka tvoja suza i mene boli,
jer ja sam prijatečjica koja te puno voli."


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Evo ne znam o čem da više pišem...idem vam sad puštat komentare...
*Pusa svima*kiss

- 11:30 - Komentari (136) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.