subota, 21.04.2007.

Novi početak. . .

Danas sam se vratila iz Kranja,bila sam na natjecanju.....bilo nam je zabavno,ali nisam baš nešto dobro plivala.Jedna osoba me tamo jako iživcirala....nemam ja inače ništa protiv te osobe...al danas mi je ful digla tlak...ali neću se ja nervirati zbog takvih....koga briga ....ali samo znam da to nebi učinile one koje su mi dobre frendice.Počela sam shvaćati ko su mi pravi prijatelji i koji me vole i cijene zbog mene same,a kome ništa ne značim u životu.Kao što sam već rekla,u jednom od postova,opet sam se uvjerila da su me neki voljeli samo kad mi je išlo u nečemu dobro....a sad...kad nije više kao prije....odjebali su me.Al dobro,bar sam shvatila kome mogu vjerovati i u kog se mogu pouzdati. Odlučila sam i da ću jednu osobu izbaciti iz života. Ne znam dal ću je ikad prestati voljeti..jer još nisam...iako je od tada prošlo jako puno...ali barem ću pokušati.Krenut ću dalje..i to po prvi put u životu tako odlučno.Sve ovo što mi se dogodilo samo mi je bila jedna prepreka u životu. I da mogu vratiti vrijeme ..ništa ne bih promjenila jer me ovo naučilo boriti se,voljeti i cijeniti....zaboraviti ću ljude koji su me povrijedili i zbog kojih sam dugo patila......krenut ću od početka uz osobe koje me vole i kojima nešto značim...zaboravit ću onaj mračan dio prošlosti i pokušati ostvariti svoj cilj.


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

- 20:13 - Komentari (64) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.