utorak, 10.04.2007.

.......samo da se javim....

Ewo....napokon se javljam...mda....vratila se iz dalmacije....i danas bila na treningu...i niš se zanimljivo nije dogodilo....ustvari..nije se ni trebalo niš zanimljivo dogoditi....uobičajeno....joojjj..ne znam šta da pišem..pa malo serem....al dobro....i to netko morarofl.....inače....izašla ja iz beda...thumbup..shvatila sam da se ne treba baš oko svega brinuti..i više mi se neda oko nekih stvari i osoba živcirati....ma baš me briga....ugl...sada mi se nitko ne sviđa posebno....malo jedan dečko...ali malo...jako,jako malo....evo i vama nešto...ako želite isprobati kliknite tu....fora je.....ajde idem ja....da ne serem više....pusa svima kiss

- 19:56 - Komentari (123) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.