petak, 23.03.2007.

weeeeeeee.......danas mi je rođendan

Danas mi je rođendan.....imam 14 godina....baš sam sad velika....jelda???naughty.....he..he...ma šalim se.Baš sam sretna.rofl....Inače....rođendan ću slaviti vjerojatno sljedeći vikend....ali nisam sigurna....i slavit ću ga sa društvom sa bazena....zato vi drugi koje neću pozvati(mislim na ove iz škole)...nemojte se molim vas ljutitigreedy.
Ugl...danas mi je bilo baš zabavno.....nismo imali nastavu,nego neku predstavu jer je bio dan škole i poslije smo ja,ana,sara i darija išle do grada....i bilo je baš super.nut
E.....da....slušajte sad ovo....ovi moji iz razreda su stvarno ludi...prekjučer na zemljopisu su profesorici izmislili da u četvrtak idemo na cjepljenje jer smo trebali pisati kontrolni...i naravno...profesorica povjerovala i prebacila kontrolni za ponedjeljak....i poslije je razrednica to saznala i bila je užasno ljutaburninmad....ma debili.greedy
I tako....ja počela ispravljati ocjene...jer su bile užasno loše...i već sam ih dio ispravila.....još mi je jedino ostala povijest.headbang....za sada mi je dva...ma užas...kako mrzim taj predmet...tako je dosadno na tom satu...svaki put si moram smišljati neku zabavu kad je povijest,jer bi inače poludila od dosade.zaliven
Inače....ovaj tjedan sam baš nekako happy.. rofl...niš me ne može iznervirati...čudno za mene...nikad nisam bila tako dobre volje čak cijeli tjedan....
A dobro...idem sad.....valjda sam vam rekla sve važno....
Pusa svima....a,posebno jednom dečkukiss

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics myspace layouts, myspace codes, glitter graphics myspace layouts, myspace codes, glitter graphics myspace layouts, myspace codes, glitter graphicsmyspace layouts, myspace codes, glitter graphics


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

- 19:51 - Komentari (186) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.