nedjelja, 11.03.2007.

.....Nemam ideje za naslov......smisli ga ti...

Evo...da i ja napišem novi postich.Prošli tjedan nisam uopće stigla na net jer sam imala puno kontrolnih za pisati i puno odgovaranja,a i morala sam sve prepisivati jer dosta dugo nisam bila u školi...dead....prvo zbog natjecanja u Dubrovniku...a onda zbog školskog iz hrvatskog.Nakupila sam se full puno loših ocjena....i sad možda povijest neću imati ni 3...a na polugodištu sam imala 4nono.....Inače.....ovaj tjedan bilo je baš zabavno na treningu. U petak i subotu umjesto treninga igrali smo vaterpolo. Bilo ja baš zabavno. Cure su mogle sve i svašta,čak smo mogle i tuči dečke kako bi dobile loptu,a oni nisu mogli ništa.....ha....ha....baš su luzerirofl rofl rofl. Onaj dečko iz prošlog posta me uopće više ne zanima.....da mogu odrubila bi mu onu seljačku,praznu glavu....dabogda crkne....nebi mi nimalo bilo žao.....full ga MRZIM.burninmad.

Za kraj pozdravljam moju super frendicu Dariju, kissmalene moje,isto super: Doru kiss,Jelenu kiss,Karlu kiss,Paolu kiss,Mariju kiss,Saricu kiss...one su mi the best....i još pozdravljam:Ineskiss,Eneu kiss,Mateu kiss,Smajlija kiss,Fantu kiss,Arijana kiss,Cucota kiss.....

Evo vam sad jedna slatka sličica.
*pusa svima*


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics


- 10:19 - Komentari (192) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.