ponedjeljak, 05.03.2007.

* Samo još jedan običan post *

Hej....people.....nisam vam se javila malo duže jer stvarno nisam stigla.bang.U ovih nekoliko dana koliko vam se nisam javljala....shvatila sam da sam cijelo vrijeme imala krivo mišljenje o jednoj osobi. Mislila sam da je ta osoba jako dobra.....i da mi to što je sada učinila nikada nebi učinila.....ali prevarila sam se....lud....zapravo je to jedan primjer da su većina dečkiju na ovom svijetu (nisam rekla svi...tako da se ne naljutite vi,dečki koji čitate)...zapravo muške svinje koje mogu povrijediti bilokoga bez imalo grižnje savjesti....baš kao i ova osoba..burninmadburninmadburninmad......Ali da se ne živciram....neću o tome. Inače.....danas u školi je bilo ful zabavno....neki dečki su našpricali cijelu klupu sa nekim sprejem i onda je zapalili..puknucu.i tako......joooooj.....skoro sam zaboravilaheadbang...please ako imate vremena odite na ovaj blog i ostavite pokoji komenatar....to je blog od jedne moje jako,jako dobre frendice....s kojom sam u zadnje vrijeme sve bolja i bolja....
Idem sada....
Sve vas puno pozdravljam i cmokam....*wave*



myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

- 13:06 - Komentari (134) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.