utorak, 27.02.2007.

......Evo...vratila se ja sa.....

Evo....vratila se ja sa državnog.wave Za one koji ne znaju....državno je bilo u Dubrovniku. U Dubrovnik smo krenuli u četvratak ujutro......vozili smo se full dugo......oko 9 sati....možda i više...ne znam.....a vratili smo se u ponedjeljak.....putovali smo cijelu noć.....bila sam totalno umorna.zijevU sobi smo zajedno bile ja,Arijana,Dora,i Ana.....thumbup...i bilo je baš zabavno.....Imali smo i klimu i televiziju i sve je bilo na senzor i vrata su se otključavala na karticu....baš cool.wink U petak navečer.....ja,ana,dora,arijana,vrsa i trener leo išli smo se šetati po Stradunu. Dubrovnik je stvarno prekrasan. Vidjela sam i hotel Hilton....velik je....ali prekičast....bio je osvjetljen nekim lampicama...malo jadnodead.....Nažalost zaboravila sam uzeti aparat kad smo se išli šetati...no...i sad mi je baš žao jer je Dubrovnik stvarno prekrasan i ko zna kad ću se opet vratiti. Inače....sa rezultatima i nisam baš zadovoljna......ušla sam tri puta u finale...a mogla sam ući pet puta. Za one koji ne znaju.....to vam ide ovako.....moraš biti u prvih osam u državi od mlađih juniora(ja sam ml junior) i ulaziš u finale....i tako.....Ovaj tjedan nemamo treninge jer se moramo malo odmoriti. Nažalost moram puno učiti jer je u petak gradsko iz hrvatskogheadbang.....a tako mi se neda....ae idem sad....jer vam moram pustiti pino komentara i nadoknaditi sve ovo od kad se nisam javljala......
......svih vas puno cmokam.....kiss

- 08:43 - Komentari (153) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.