srijeda, 07.02.2007.

Samo želim reći.......

Ovaj post napisat ću zato jer više ne mogu sve držati u sebi.....jednostavno ću puknuti........mnoge osobe su me izdale i to pogotovo one od kojih sam najmanje očekivala......otkrila sam ko su mi pravi frendovi,a ko su cijelo vrijeme glumili da sam im dobra.
Za Smajlija:Vrijeđaj me koliko god hoćeš i govori o meni šta god hoćeš......povjerovat će ti osobe koje za mene nisu pravi frendovi,jer znam da će oni dobri uvijek biti uz mene....Ja puno znam o tebi....i znam nešto što ti misliš da ne znam......ali neću te odati jer znam kako je biti povrijeđen i izdan. Misli šta hoćeš i ne moraš mi vjerovati.......ali bio si mi najbolji frend......
Za Jelenu:Ja još ne shvaćam zašto mi nisi rekla da ti se još uvijek sviđa. Ja sam mislila da se ti više ne pališ u njega.....i ne kužim zašto si ga nagovarala kada ja to nisam tražila od tebe.....i sada bi sve bilo drugačije da si mi rekla da ti se još sviđa.......nemoj misliti da se ljutim na tebe, još uvijek si mi među najboljim frendicama .......ali ful me povrijedilo kad sam vidjela taj post i skužila da ja o tome ne znam ništa..........ne želim da zbog jednog dečka izgubim dobru frendicu kao što si ti......ali ionako će danas biti sve gotovo sa stankom.
Za Karlu :Shvatila sam da si jako dobra i kao osoba i kao frendica ....i zato ti hvala......tvoje prijateljstvo mi ful puno znači......ne znam šta bi bez tebe.....sve si mi bolja i bolja....šaljem ti velike pusice.
Za Dariju,Saru,Doru,Paolu,Jelenu,Arijanu,Ivonu,Mariju,Eneu:Vi ste uvijek bile uz mene i znam da ćete uvijek i biti........za vas sam uvijek znala da ste prave frendice.......pomogle ste mi u najtežim trenucima.....i nikad me niste ostavile samu....tisuću vam puta hvala....sve vas jako wojim
Za Krapića,Fantu,Cucota:Među najboljim ste mi frendovima i u vas imam povjerenja......među vama je nekad bio i smajli,ali sada više nije jer me razočarao ......kao i što sam rekla ovim frendicama.....tako ću i vama......puno mi značite u životu i jako vas volim(kao frendove naravno).....i ne želim izgubiti vaše prijateljstvo........šaljem vam puno kisacha.wave

Štafeta:Dobila sam ju od arijane(rela madrid grls 4ever) i zato i njoj šaljem puno kiseva.Evo 5 stvari o meni koje niste znali ili možda jese,ali nema veze:
1.Obožavam se dopisivati preko sms-a
2.Može me povrijediti svaka sitnica jer sam jako osjećajna
3.Volim jednog dečka za kojeg bi svi mislili da ga mrzim
4.Jednom mi je pred nekim izletjela jedna jaaaako velika tajna koju mi je jedna osoba rekla u povjerenju
5.Nekad u školi glumim da mi je slabo ili da me boli trubuh kako bi otišla doma jer mi na satu bude dosadno
Štafetu predajem Jeleni,Fantulinu,Dadi,Sari

- 13:57 - Komentari (93) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.