petak, 29.12.2006.

.......Obavezno pročitajte......

.....Soryteeeee svi.yes.....nisam već duže vrijeme bila na blogu,niti sam ikome pustila komentare,jer stvarno ne stignem...ovaj post pišem tak da ne mislite da vam namjerno ne ostavljam komentare...nego da znate da stvarno nisam stigla svratiti na blog...do četvrtka sam bila u dalmaciji,a onda od jučer i prekjučer imam treninge dva puta dnevno...nut.........sada idem u zagreb....pa me opet neće biti.....i opet vam neću puštati komentare.....btw...svima vam zahvaljujem na komentarima,i stvarno mi je žao što vam ne odgovaram na njih....ali ne brinite...sve ću nadoknaditi....i please ostavljajte mi ih još....i nemojte se ljutiti......svih vas pozdravljam i kissam......kisskisskiss

- 20:57 - Komentari (86) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.