petak, 15.12.2006.

. . . . . Jedva čekam. . . .

HEEEEEEEEJJJJJJJ.............puuuno vam svima hvala na komentarima..........jako sam sretna jer sam ispravila sve ocjene....i proći ću s peeeeetsmijehmislim.....do sad sam uvijek prolazila s pet.....ali u ovom polugodištu sam nekako popustila.....bila sam uvjerena da ću proći s 4......ali kako sam se razbolila....i ovaj tjedan nisam mogla ići na treninge........sve sam naučila.......i ispravila sve ocjene.....thumbup........inače......jedva čekam da škola završi....i jedva čekam božić.......i poklone......i jedva čekam da vidim jednu valentinu......i da ju jako zagrlim....jer stvarno je duuugo nisam vidjelakiss....sve jedva čekam........i tako....uhvatilo me to neko ludilonut...ma stavrno ne znam šta mi je......ali nekako sam ful sretna.....i sve mi je smješno....ma ni sama ne znam zbog čega......wink......ajd ljudi....idem ja sad malo gledati big brother......danas je zadnji.....i ja želim da pobjedi danijel...i idem sad ja........pozzzzzzzzzzznaughty cool mah smijeh

- 19:57 - Komentari (183) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.