četvrtak, 30.11.2006.

Finally.......I am coming back.......

People..........i am coming backcool..........napokon sam se opet zaželjela bloga.........valjda sam vam nedostajala(ha,ha)............nadam se. Dosadilo mi je više nagovaranje JEDNE frendice da napišem novi post..........pa sam se zato vratila. Kod mene vam je sve po starom..........škola,frendovi....dosadno i uobičajeno.Jedino što sam u zadnje vrijeme podobivala dosta loših ocjena...........niš ne stignemzaliven........evo taman sam danas ispravila jedinicu iz povjesti...........bar sam se toga riješila. Mrzim školu i užasno me živciraju svi profesoribang........baš danas me iživcirala jedna profesorica........nije važno koja..........ali postavlja užasno glupa pitanja......... Uzela mi je kontrolni jer sam.......kao prepisivala........."ona je vidjela"........ma moš mislit. Na bazenu sve OK..........iako mi jedna osoba diže tlak...........ne mogu živjet od nje........neki će znat o kome se radi.SVE ME ŽIVCIRA..........osim..... NEKIH FUL,FUL DOBRIH FRENDICA.......i pozdravljam ih sve(doru,jelenu,dariju,paolu,mariju,saru,elenu,ivonu,karlu,arijanu....)Za sada je to dosta od mene......idem vam malo puštat komentare......jer nisam duuuuuuugo...............pozzzzzzzzzzzzwavewavewavethumbup

- 19:32 - Komentari (58) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.