subota, 02.09.2006.

Tip je........

Ovako..........da počnem.........jedno vrijeme nisam bila na internetu jer mi od bratića internet nije radio............sada sam se vratila u Rijeku,tj. jučer sam se navečer vratila ali nije mi se dalo napisati post. Sigurno vas zanima o onome tipu koji mi se sviđa.........e pa tip je totalni kretenheadbang...........nakon par dana dopisivanja tip me pitaio za hodat..............i odmah me sljedeći dan pozvao van...........i dobro da ja nisam mogla............jer sam poslije saznala od frendice da tip ima curu.Kad mi je frendica to rekla............da je taj kreten bio tamo mislim da bih mu odrubila glavu.........Bila sam ako bjesna i ljuta na njegaburninmad...........totalni idiot.Poslije ga više nisam ni vidjela,ni čula..............i bolje jer sam još uvijek ljuta na njega............ne mogu vjerovati kako postoje tako bezosjećajni i pokvareni ljudi. Ona ljepota na prvi pogled koja me privukla je sigurno samo maska..........ma idiot. Dosta o tome.........ne želim se više živcirati.......nadam se da ćete mi ostaviti puno komentara........i do sljedećeg posta.......svima šaljem veliku pusu.kiss

- 14:51 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.