subota, 26.08.2006.

Ludo...

Prekjučer sam bila vani s frendicama.............bilo nam je odlično thumbup...........da počnemo..............prvo smo se malo šetale,a onda smo sjele na klupicu. Taman kad smo pojele sladoled........onuda su prošla 3 dečka. Jedan je bio tako sladakcerek..........ima plavu kosu i smeđe prelijepe oči......nisu bila loša ni druga dvojica.......ali on je ipak bio najlijepši. Poslije kad smo išle kod jedne Valentine.........ponovno smo ih sreli.......mi smo namjerno sjele blizu njih. Onda su nam oni prišli i pitali koliko je sati..........i tako smo počeli razgovarati.blabla....... i razmjenili smo brojeve........Jučer mi je taj plavi koji se meni sviđa poslao poruku..........i dopisivali smo se cijelu večer. Još sam nešto zaboravila...........ima oči ko jedan x koji se meni sviđao..........ali sada je završio osmi i više ne ide sa mnom u školu i ful sliči na njega.........zato mi se vjerojatno i sviđa taj drugi jer sliči na onog x......... nadam se da ste skužili.........uuuuuuuu........vidim da sam se ja raspisalanut.......ako se nešto značajnije dogodi........obavjestit ću vas..........a do tada pozzzzzzzwave

- 10:15 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.