subota, 05.08.2006.

Neću plivat marton

Javljam vam se iz Dalmacije............bliže otoka Ugljana. Evo vam jedne,za mene velike,vijesti.......... neću plivati maraton..........a znate zašto? Zaboravila sam jednodjelni kupaći za plivanje. Sve sam već bila pripremila i onda kad sam se htjela ići prijaviti u Zadar sjetila sam se da nemam jednodjelnog kupačeg.........i eto propo meni maraton........danas se trebalo plivati i polazak je bio iz Preka,ja mislim u 9 sati.............ali nema veze............danas je tu fešta i svi su u 10 pošli s brodovima............ja nisam jer mi se nije dalo. Ja ću se još malo ići provozati s biciklom i vidjeti što ima dole u selu.........ako vam se neda čitati ove gluposti.........nema veze samo mi pustite komentar..............pusa svima.kiss

- 09:37 - Komentari (58) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.