ponedjeljak, 31.07.2006.

Praznici.............mislim meni!

Vratila sam se napokon iz Splita...............zapravo vratila sam se danas ponoći oko 2 sata.Bila sam tako umorna da sam spavala do 12 i pol.zijevDanas sam se išla šišati.............bolje reći..........skratiti malo vrhove..........zatim sam išla do grada da si kupim neke hlačice i 2 laka. Trebala sam danas ići u Dalmaciju,ali sam se jako kasno probudila pa ćemo ići sutra ujutro.................jedva čekam.Ove godine ću vjerojatno plivati maraton Preko-Zadar,ali nisam sigurna. Još nešto.............napravila sam si u kosi "raps"............tj. napravila mi ga je frendica. Nisam sigurna da ću vam se moći javljati dok sam u Dalmaciji.............ali ako uspijem naravno da ću se javiti..............veliki pozzzzz svima......................i hvala na komentarimanut

- 17:14 - Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.