četvrtak, 27.07.2006.

Evo i državnog!

Evo,upravo sam se probudila. Imam malo vremena za napisati post jer se moram spremati za put. Danas u 12 sati idem na državno od starijih. Jako sam napeta i malo me strah jer puno toga plivam. Mislila sam da cu plivati 2 discipline,a na kraju plivam 5. Žao mi je što na državno ne idu moja trenerica ni trener,nego trenerica od starijih..........ali nema veze. U sobi ću vjerojatno biti s Dorom i Miom ili Anom V. Idemo u Split i uopće mi se neda...........treba dugo putovati. Vraćamo se ponoći u nedjelju na ponedjeljak...............i onda ja u ponedjeljak putujem u Dalmaciju...........ali ja ću vam se vjerojatno još javiti prije nego otputujem. Ove dane dok sam u Splitu ja vama neću moći ostavljati komentare,ali zato molim vas da vi meni puno,puno komentara pustite. Moram se ići spremati..............pozzzzzzzzzzzzzzzwave

- 10:16 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.