Alright hear this

30.01.2011., nedjelja

Cimerovanje

Tko bi rekao da će mi se život toliko promijeniti otkad sam doselila u Zagreb. Ali to sam sama tražila i dobila. Svemu što se događa smo mi sami uzrok. I ipak je postojao dobar razlog zašto su mi se i neke ružne stvari događale, jer to me dovelo do jedne osobe s kojom trenutno živim. Bili smo cimeri četiri mjeseca i jedan vikend smo postali bivši cimeri. Sada živimo zajedno. Preskočili smo fazu odlučivanja u vezi da li ćemo živjeti zajedno. I dalje smo prijatelji, kao i prije, samo smo dodatno produbili prijateljstvo, postali ljubavnici. I nema jednostavnijeg načina zbližiti se s nekim. Sada imamo nešto posebno. Nikad nisam s nikim započinjala vezu na taj način. I neko vrijeme sam se pitala, budući nisam imala iskustva u životu s cimerovanjem, da li je to uobičajeno da se dogodi. Da li osobe koje žive zajedno kao cimeri, često završe zajedno i u krevetu?
- 14:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

Alright hear this