Alright hear this

01.04.2010., četvrtak

Mystify me

Sama u sobi, još nekih sat vremena na poslu... Pa i nije tako loše ovdje. A s obzirom da sam i upoznala nekoliko osoba, a zapravo točnije jednu ženu, malo bolje, s kojom popijem kavu, opet se premišljam oko traženja novog posla. Nisam ni sama pametna. Možda moje nezadovoljstvo ne bi riješilo ni drugo radno mjesto, mislim da bi trebala mijenjati sebe iznutra. Jer stalno sam nemirna, ali ne znam točan uzrok tome. Pomalo mi je dosadno u životu, a ni sama ne znam šta bi radila! Frenda zadovoljava svakodnevno sjedenje na kauču, a mene ubija zatvoreni prostor. A tako me lako povede za sobom na taj kauč, da i ja izgubim volju igdje ići. Naravno sama, jer ne poznajem ljude s kojima bi se intenzivno i često družila. Nije lako biti skoro cijeli dan sam sa svojim mislima. A družiti se s bilo kime, samo da bi se družila, neeee. Nije to za mene. Nemam više živaca ni godina kad mi je svejedno s kim sam, gdje sam i slično. Odlučila sam već odavno da biram prijatelje, a ostalima dam do znanja (indirektno) da ne bi s njima.

Gle danas je 1. april. Moram se dobro pripremiti na zajebanciju kad dođem kući, jer frend zna biti užasno dosjetljiv, ovaj dan kao da je stvoren za njega. Hm... bilo bi super kad bi dobila inspiraciju pa njega sjebati. Ali ju nemam. Nemam volje. Pomalo sam izgubljena. Podižem u knjižnici knjige koje se bave temama kao što je duhovnost, zen priče, kako meditirati i slično. Ali znam sebe, čim ja čitam knjige u životu, to onda znači da mi je doooosaaaadnooooo...

A danas sam i mamurna. Skužila sam da mi fali alkohol kad ne pijem. Počinjem brijati (to je prva purgerska riječ koju sam izgovorila) da sam neka cugerica. Za vikend, petak i subota, obavezno pijem, jer mislim da nemam šta drugo. A i zabavnije mi je kad popijem. Naravno u granicama, a te granice nemali broj puta prijeđem. Pa se malo osramotim, pa zateturam, pa mi se počne spavati i odem u krevet i tako poštedim ljude oko sebe da me ne gledaju takvu. To me čeka i sutra... a obzirom na produženi vikend, hm, baš bi izašla negdje van i plesala. Prošli vikend me tako uhvatilo plesanje, da sam mislila plesati nasred konzuma, ali frendu se nije dalo ići van. Kaže nemamo gdje. Pa smo opet sjedili na kauču i gledali spotove na youtube. Pa sam tak pijana zaspala pored njega i ostavila fejsbuk upaljen. Pa je čitao neke poruke koje nije trebao pročitati, a u biti samo sam se dopisivala s jednim kul i simpa tipom. Ali na kraju je ispalo ok. Bio je samo ljubomoran i shvatio da se mogu i nekome drugome sviđati i to, pa je malo bio dobar i pažljiviji puno. Nažalost nije dugo trajalo. Mislim da se nije oko toga previše uzrujavao, jer sigurno radi slične stvari, pa je sad pomislio "a dobro, ima i ona takvih stvari, moje su puno gore, ne smijem se sada jako ljutiti na nju". Al kaže da nije tako, a ne znam. Tak mi je svejedno! Sad jedino čekam kraj radnog vremena, da mogu otići, nešto pojesti, pa gibam dalje. Danas se mora kupiti šunka i jaja i mladi luk. A i do knjižnice po neke nove knjige.
- 14:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

Alright hear this