subota, 24.02.2007.

A ja nemam ni stakla




Carstvo želja, razlika i mogućnosti, izgurani negdje sa strane i nesavršeno savladani čim ih još uvijek ima. No, i to prestaje biti bitno u trenutku kad ti se i objektino i subjektivo razvuče neki osmjeh od uha do uha ko da su tamo negdje magneti. - Akcija- interakcija na jedinstveno neplaniranog heroja ulice sa crnim naočalama gdje se usprkos njima zna kuda je pogled usmjeren.

I u nekom svijetu snova i čežnja ili pak par litara nečeg (biločeg) alkoholnog kaže on meni: «Dvije stvari zasigurno znam o tebi: Uvijek si u žurbi i uvijek imaš dobro opravdanje za to.».
Nda. Jer u ovom slučaju zbilja imam (!!!).

...Ali osmijeh & heroj ostaju trenutak i ne protežu se na stranu tih misli koje stupaju tek malo (više) kasnije...

Nije kao bitno, a meni se opet stvarno žuri & kao diskretno mi pada kruna sa glave u slučaju da sam je imala.

- 10:44 - Dio Tebe (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>