Slike


Image and video hosting by TinyPic
Veca

Image and video hosting by TinyPic
Korpa i Loza

Image and video hosting by TinyPic
Korpa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja(Matea)


Image and video hosting by TinyPic
Naša ekipa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bara

Image Hosted by ImageShack.us

Stipe


< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari on/off

dizajn napravio: svefreezablog.blog.hr

.....MaTeA......
...Na ovaj svijet došla je
11.02.1994.....ide u
legendarni 8.a razred....
principi u životu su joj
popiti što više alkohola...
....i probati što više
vrsta cigareta....xD...
...nakon osnovne.....
.....želi upisati medicinsku....
...ali....to je želja...ne znam...
.....da li će upisat....xD.....
Luda je 100 na sat.....
MsN...:::...matea@brajs.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..........iVaNa.......
Moj plač su prvi put čuli
08.02.1994.......također
idem u 8.a......nakon
osnovne idem u ekonomsku....
....pa dalje što bude bude.....
.....hmm....i to je mislim sve....
MsN....:::....ivana_sb_livada@hotmail.com
E-mAiL....:::.....ivana_sb00@net.hr
G-mAiL....:::....milardovic.5@gmail.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LINKOVI

Teaparty
Kikosmokin
Koca i Grgomah
Vecaparty
Ja(Ivana)mah
Janjamah
Emamah
Nanicamah
Baramah
Vekymah

nedjelja, 17.02.2008.

***trezan,,,a za sebe ne znam...heh***

ej ljudi....
ma naslov je samo iz zajebancije....
hehe......
ovako.....
ovaj post pišem povodom slavlja Bricinog rođendana.....
bili smo na školskom.....
pili smo ......hmm......
da vidim.....
mislim da je bilo ovo:
vigor,,,dalmatino i karlovačko.....
i da nešto crno....ne znam kak se zove al je straaavaaa.......
hehe.....
bilo je suuper.....
pjevali smo....ma uživali......
Brica je činila mnoge stvari....heh.....
kojih se ne sjeća.....hehe......
al zato se ja svega sjećam.....
i kažem ovo:
DUSPARA BRIŠI SLIKU,,,JEBEM LI TI.....
i kaj još........anuška je također činla svakakve stvari....
znam samo ovo....NIKAD VIŠE NEČU PIT.....
brica me vodila do fortunee da se otrjeznimooo al ja nisam bila pijana....
neeeeee....,nikada.....=).....
u fortuni sam ušla u wc i sjela n pod htjela sam bljuvat i uđu eka dojica
kreteni to je bi ženski wc.....majmuuuni.....i ja izađem....mislim vidili su me
na podu da sjedim....šta su pomislili al u tom trenutku me nie bilo briga jer sam morala povraćat.....a brica ma ta se napila odma na početku a kasnije se brinula o nama....hehe....nije mi dala da preskačem ogradu ona i duspara,,bilušič svi su mi rekli da sam pijana....al ja nisam pijana...
oko pola 12 smo išli iz fortune i malo sam povraćala......uff bolje mi je bilo odmaa......a sad mi glava pucaa a idem na misu.....xD
hehe.......ma bit će bolje.......
pussse svima
Brico još jednom HAPPY BIRTHDAY!!!
pusseee

by:Bućaa



| koMmAj... .oh.,najn....samo toliko???(13) | .. | ... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.