Slike


Image and video hosting by TinyPic
Veca

Image and video hosting by TinyPic
Korpa i Loza

Image and video hosting by TinyPic
Korpa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja(Matea)


Image and video hosting by TinyPic
Naša ekipa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bara

Image Hosted by ImageShack.us

Stipe


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari on/off

dizajn napravio: svefreezablog.blog.hr

.....MaTeA......
...Na ovaj svijet došla je
11.02.1994.....ide u
legendarni 8.a razred....
principi u životu su joj
popiti što više alkohola...
....i probati što više
vrsta cigareta....xD...
...nakon osnovne.....
.....želi upisati medicinsku....
...ali....to je želja...ne znam...
.....da li će upisat....xD.....
Luda je 100 na sat.....
MsN...:::...matea@brajs.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..........iVaNa.......
Moj plač su prvi put čuli
08.02.1994.......također
idem u 8.a......nakon
osnovne idem u ekonomsku....
....pa dalje što bude bude.....
.....hmm....i to je mislim sve....
MsN....:::....ivana_sb_livada@hotmail.com
E-mAiL....:::.....ivana_sb00@net.hr
G-mAiL....:::....milardovic.5@gmail.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LINKOVI

Teaparty
Kikosmokin
Koca i Grgomah
Vecaparty
Ja(Ivana)mah
Janjamah
Emamah
Nanicamah
Baramah
Vekymah

četvrtak, 22.11.2007.

ČISTA ZAJEBANCIJE PRIJE SMRTI.....(HEH)

Eo danas sam se rano probudila,
samo da bi napravila radove iz likovnog i
onda me nazove Brica i kaže da imamo
danas tehnićki,,,
Ja poludila,,,,
al dobro aj,,,
naravno ostavila crteže i na net,,,
hehe,,,
Jučer u školi bila čista zajebancija....
Pod matematikom Matiša bacio zapaljenu
cigaru u učionicu,,,
onda je bacio grudu,,,
malena popizdila,,,
izderala se da moramo zatvorit prozore i
da će onaj ko otvori izletit van,,,
Onda Matiša uzeo granu veliku bar
5 m i udaro po prozoru,,,
svi se klebarili ko ludi,,,
onda imali zemljopis,,,
Matiša ušao kroz prozor i htio se
sakrit u ormar al na kraju nije....
uzeo on onu granu i dao meni
kroz prozor,ja je unesem u
učionicu i dam ovima,,,
na kraju ušo nastavnik i
pito šta je to,,,
Opačak reko da su neki
ubacili kroz prozor i pito
jel može iznijet van,,,,
svi su crkli od smijeha,,,
Onda došla Samanta na kraju sata
i rekla da su njoj i još dvjema
ukrali mobitele,,,
svi posumnjali na Slavena i Bazu,,,
onda nam Pero bio na zamjeni
iz tzk,to je bio 1. tjelesni da se mi
cure nismo oko nečeg posvađale,,,
bravo za nas,,,
heheh,,
Et idem moram naučit fiziku
ili sam jadna kad stara dođe
mislim svejedno sam jadna
bojim se doći kući,,,,
al jbg
morat ću pretrpit,,,,
A i Brica je gotova,,,
tak da nemojte očekivat novi post
bar jedno godinu dana
heheh,,,,
et uživajte i vjerojatno se
ne vidimo dođite na moj
pogreb,,,,
POZZ:
Bari
Veky
Anušićki
Brici
Tei
Andrei
Kiki
Lozi
Korpi
Stipi
Mari
Veci
Simens
svima koji nas komaju
sorry ak sam nekog zaboravila
by:Ivana



| koMmAj... .oh.,najn....samo toliko???(62) | .. | ... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.