Slike


Image and video hosting by TinyPic
Veca

Image and video hosting by TinyPic
Korpa i Loza

Image and video hosting by TinyPic
Korpa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja(Matea)


Image and video hosting by TinyPic
Naša ekipa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bara

Image Hosted by ImageShack.us

Stipe


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari on/off

dizajn napravio: svefreezablog.blog.hr

.....MaTeA......
...Na ovaj svijet došla je
11.02.1994.....ide u
legendarni 8.a razred....
principi u životu su joj
popiti što više alkohola...
....i probati što više
vrsta cigareta....xD...
...nakon osnovne.....
.....želi upisati medicinsku....
...ali....to je želja...ne znam...
.....da li će upisat....xD.....
Luda je 100 na sat.....
MsN...:::...matea@brajs.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..........iVaNa.......
Moj plač su prvi put čuli
08.02.1994.......također
idem u 8.a......nakon
osnovne idem u ekonomsku....
....pa dalje što bude bude.....
.....hmm....i to je mislim sve....
MsN....:::....ivana_sb_livada@hotmail.com
E-mAiL....:::.....ivana_sb00@net.hr
G-mAiL....:::....milardovic.5@gmail.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LINKOVI

Teaparty
Kikosmokin
Koca i Grgomah
Vecaparty
Ja(Ivana)mah
Janjamah
Emamah
Nanicamah
Baramah
Vekymah

srijeda, 14.11.2007.

rastanak

finorolleyeszujoej ev da vam pišem mal
sutra mi stara treba ić na informacijeheadbang headbangheadbangjjjjooojjjj da bar zaboravi il ne ode a možda me i spasi to da je slijedeći tjedan roditeljski, da bar, ljudi držte mi fige a ja ću vam javiti kak je prošlo!!!!!!!!
a i da pišem o onom što sam htjela!!!!!
Ne mogu vjerovati već je kraj prvog polugodišta!!!!!
Sad kad smo se mi počeli zajebavati vrijeme strašno brzo prolazi!!!!!
Još nisam svjesna daću se uskoro morati rastati od svih, da ćemo se svi raspodijeliti, a naravno zbog glupe škole nećemo se moći ni viđati, i onda ćemo s vremenom zaboraviti jedni druge i više se nećemo ni sjećati jedni drugih!!!!!!!crycrycrycry
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bojim se da ja neću moći prihvatiti novi razred i zbližiti se s njima kao što sam se zbližila sa svojim razredom!!!!!!!!
Mi a razred smo uvijek bili legende i ostat ćemo, to je definitivno!!!!!!!!!!
Tješi me samo pomisao na to da smo mi luđaci samo kad smo svi na okupu ne vjerujem da je moj razred takav da će tako lako odustati od svega, vjerujem da ćemo se mi i nakon kraja 8 razreda i dalje sastajati i ostati VVVVEEEELLIIKKII PPRRIIIJJAAATTEEELJLJLJIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oni su mi tako prirasli srcu.............................
Samo da znate ja vas NNIIIKKKAAADDDD neću zaboraviti a zasigurno neću zaboraviti:
baru,kissfino
ivanu,kissparty
veky,hrvatskahrvatskaludzujokiss
vecu,kisskiss
stipu,sretanwave
maru,zujosretan
lozu,wavezujo
korpu,sretansretansretan
kiku,sretaneek
simens,finokiss
čaretasretansretan
janju,sretankiss
i cijeli 8a
volim vas sve i bubim najviše!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi ste moje legende i nikad vas neću zaboraviti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zašto sudbina uvijek rastavi one prave prijatelje koji msu spremni učiniti sve jedni za druge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Život je zaista grub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
danas mi je najsretniji dan, stara mi zaboravila na informacije i nije došla jjjeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ma pusam, volim i bubim vas sve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pozdrav
Ljudi svima i komajte!
I bez obzira na sve nikada vas neću zaboraviti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DODATAK:
Ej ljudi ovo je dodatak a rekla sam vam da ću vas obavijestiti kak je prošlo
stara mi nije otišla na informacije ona zaboravila, ovo mi je najsretniji dan u životu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pozdrav
ivani,
bari,
veky,
veci,
lozi,
stipi,
mari,
korpi,
simens,
kiki
cijelom 8a
i sve koje poznajem
ajd pusa svima
i komajte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ppuuuuussssaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
by:matea



| koMmAj... .oh.,najn....samo toliko???(34) | .. | ... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.