#

Žigice malog Marka

06.10.2006., petak

Downfall

Samo sam želio negdje napisati da sam pao godinu što bi isto bio slučaj da sam i prošao no nisam... Zašto? to se pitanje uopće ne postavlja kad se u dva roka daš 7 ispita i padneš godinu zbog jednog jedinog ispita(uvijek je jedan... par na kladionici,cigar,cura,slučaj,jedan puknuti kurton,bod itd) Uglavnom kriv sam po svim točkama optužnice no u ovom slučaju ja nisam kriv što gubim svoju struku, dvije godine slušanja i polaganja ispita koji mi se neće priznati. Tu je kriva jebena administracija isti ti ljudi koji određuju moja prava da bi mi na kraju ta ista prava uskratili. Sve jebeni fakulteti su dobili bezuvjetni upis da bi moj faks ispušio odnosno ljudi poput mene koji su pali godinu i sad su nigdje propale su im dvije godine rada jer su nam promjenili smjer više ne idem na onaj faklultet koji sam upisao već drugi uglavnom da skratim priču kriv sam što sam ovo dopustio no nisam kriv što sam izgubio svoja prava i što sam dvije godine potratio bezveze.
Jebem mamu hrvatskom ministarstvu školstvu nesposobnim ljudima koji će meni određivati što ću ja no jedan čovjek ne može protiv sustava i to su ti isti ljudi koji su prolazili preko veza i kjoji mi se dan danas smiju.

Dok se to ne promjeni nikad neće biti ništa od napredka života i sjaja
Jebite si mamu komunističku đubrad jedna
Lezite skupa s Titom VAŠIM KOMUNAJRSKIM TATOM
Bratsto i jedinstvo si zabijte svojoj mrtvaoj maomi u pičku mater vam jebem
- 19:31 - Pljuni (4) - Ili ne - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo