#

Žigice malog Marka

29.09.2005., četvrtak

T-Com aka jebni nacistički smradovi

Klasična njemačka hitlerovska diplomacija nemoj platit račun 15 dana mi ćemo te isključiti i na uključenje ćeš čekati 3 mjeseca
Usluge jebenog ADSL sam čekao 2 mjeseca da bi se gospoda uopće ustručila doći donjeti jebeni modem i 10 m kokasijalnog kabla i bez isprike otišla s mog posjeda nabijem ih
Cijena 512Mb je 24 kn meni uredno pristiže račun od 50 kn taj račun nisam platio ok 2 tjedna sve ostalo je uredno plaćeno sve do jednog petka kad sam sjeo za komp i pokušao se spojiti na net što naravno nisam uspio otišo sam platit račun i danas 6 dan od dana plaćanja ja još ne mogu na jebeni internet
I tako jebeno mrtvo nadrkano bijesan idem zvat centar za podršku da bi me rekli da zovem drugi centar gdje mi se javila gospodična Biserka umiljatog glasa prasice na PMS- u

Dijalog


Biserka: (umiljatog glasa prasice na PMS- u) Dobar dan kako vam mogu pomoć
Ja: (pristojan kao uvijek) Platio sam račune uredno i ne mogu na internet već 6 dana
Biserka: ( i dalje umiljatog glasa prasice na PMS-) recite mi broj vašeg računa
Ja:( i dalje prsitojan) Što je to i gdje to točno piše jer na računi ima cirka 10 različitih kombinacija brojeva
Biserka:( naravno kao nadrkana uzrujana prasica uzrujanim sarkastičnim tonom odgovara) To je onaj koji počinje sa 7
Ja:( osjetno živčan škicam po računu) Ne mogu naći jel može preko korisničnog broja
Biserka: ( uzrujano otpuhiva u slušalicu) Može
Ja: ( suzdržano živčan) govorim joj svoj broj
Biserka: ( Povišenim tonom odgovara) Imate neplaćene račune od 7,8,9 mjeseca
Ja: (Jako iziritiran) To je PLAĆENO i FAKSIRANO
Biserka: (Uvrijeđena) To nije plaćeno i nije faksirano i molim vas snizite ton
Ja: ( još se uspijevam sudržavat) Gle paltio sam faksirao sam i još ne mogu na internet
Biserka. (malo šuti pa odgovara) Faksirajte mi broj računa pa ćete moći na internet i ubuduće plaćajte na vrijeme račune
Ja: ( UZNEVJERNO OKREĆEM GLAVOM GRIZUĆI USNU ODGOVARAM) Jel ti mene slušaš što ti ja meljem već 5 min FAKSIRAO SAM PLATIO SAM KOJU PIČKU MATERNU HOĆEŠ JOŠ SPOJI ME KRAVO GLUPA
Biserka: (ponizno) gospodine nisam ja tako mislila i nemojte dizat ton jer ću ja POK......
Ja: (Opako ljut) ŠTO ĆEŠ TI POKLOPITI MAMU TI JEBEM IMA DA DANS MOGU NA INTERNET JER ĆU TI VRAT KURCOM PREREZAT
Biserka: (bijesna) Molim vas gospodine ja neću tako razgovarat s vama ako ne snizite ton
Ja: (Pomalo najarcan) Puši ti gospodinu spojime za pola sata jer ću ti se krvi napit
Biserka: (ponizna) dobro...
Ja: (ispunjen raznim osjećajima) Hvala i doviđenja

- 15:20 - Pljuni (3) - Ili ne - #

16.09.2005., petak

No pain is pain

Opet pozdravljam svijet u crno bijeloj boji. Pozdrav ružni svijete. uljepšaj se malo, ružan si kao moj odraz u ogledalu. Naravano to je moja perspektiva, bjesna perspektiva koja se u ovom trenutku odražava kao ogromna količina bijesa i zabrinutosti prema onom što ja zovem moj život. Opet sam pao ispit i pogodio na dekanski rok (dekanski rok= trenutak kad padneš s palube Titanica pa ti dobri mornari bace pojas za spašavanje ako si slab postaneš mljeveno meso ako uspiješ ionako ćeš umrijeti na kraju... BOLNO) URGH... Kašlj, kašlj
Dobro ljut sam grubo prevedeno jebem mamu pogledom
Dosta faksa, ispita, referade...

Turbo-dizel-super98-mamu ti jebem-mini suknja-folk
Bože! Da ti bradonja koji sjediš na oblaku ili na čemu već. Preživio sam coloniu, karmu,et, i ostale pizdarije but this, BUT THIS, is previše neću moć podnesti turbo-dizel-super98-mamu ti jebem-mini suknja-folk koji lagano postaje mainstream. Masovno debildiranje je počelo pazite se mini suknja vreba na svakom uglu. Izlazak na kavu je postao košmar čudnih neartkuliranih tonova sve sam mogao podnest ovo neću mutirat ću u krticu otići pod zemlju i napdat ljudima usjeve dok ne dobije po glavi
Pozdrav iz Nosinica
- 18:57 - Pljuni (1) - Ili ne - #

09.09.2005., petak

Explicit advisory

Život je lijep kad staneš da pomirišeš ruže , život je lijep kad sunce sja, život je lijep kad na zahodu imaš što za čitati, život je lijep kad dođe petak, život je lijep kad izađe novi album RHCP-a, Život je lijep kad ševiš, život je lijep kad nisi ja

Petak! kiša! Cijelu si noć budan, sere ti se na cijeli svijet osjećaš poremećaj sličan simptomima dementivnih ljudi patiš se sa skriptom koja je teška 2.4 kg prokljinješ one koje su te donijeli na svijet zamišljaš kako si kidaš udove i gledaš ih kao su sretni što su sami što ih ništa ne sputava dolaziš četvrti put na određeni ispit nabrijan pun znanja odgovarš pa čekaš pa odgovaraš pa čekaš pa tako puna 4 sata da bi na kraju da na jebenom D ENDU dobio nazad svoju mlitavu prijavnicu i čuo te 4 riječi (VIDIMO SE SLJEDEĆI PUT)
Misli i dijalog tog trenutka
Profesor: Vidimo se sljedeći put kolega
Student: (Tup pogled s izrazom lica kako majku ti jebem krvavu, kako!) Odgovara: Dobro
Poslije par trenutaka bijesa osjetiš prazninu svemirskih proporcija izlaziš van gledaš druga lica koja željno očekuju tvoj pad sjedaš razmišljaš o odladsku u šumu sa sjekirom da si odsječeš desnu ruku možda prođeš zbog invalidnosti --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Što sada opet! opet učiti! Neću neka puše kurac kladimičnog čobana
Ja sam slobodan čovjek idem na bauštelu





Konzum

Tjedan dana nakon otvorenja idem ja svoj ljuti nos proturit kroz samotvarajuća vrata pokraj kojih se se igrala dva priglupa stvorenja nazivajući vrata glupima (Ja zamišljam kako su vrata zapravo oštrice između kojih su zapeli njihova tjelesa)
Ulazak
Brdo ljudi se gura sa prepunim kolicima trkajući se do kase na kojima polumrtve prodavačice s brainwash izrazom lica promatraju nadolazeću stoku koja se gura nakon tog prizora odlučujem malo prošetati rebrima te nadrealne građevine ovce su uglavnom happy ništa mi nije jasno zašto da to je velika trgovina da ima proizvoda više nego ostale da guraš ta idiotna kolica da kupili ste previše stvari da za 10 dana nećeš imati za kruh da ovca si
U tom trenutku konzum je imao više mušterija nego amadeus u svojim najboljim vremenima
Ništa! zna se kud u subotu ponesite 20 kuna za bocu vina mjuza će se već srediti
Tko bi rekao da ovom gradu zapravo treba jedna velika trgovina jer ipak kad trošiš novce treba trošit puno i u velikm gigantskim trgovinama
Još jedan misteriji rješen
- 16:24 - Pljuni (0) - Ili ne - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo