#

Žigice malog Marka

07.06.2005., utorak

Propuh

Kako objasniti dan koji si proveo sjedeći u iščekivanju nečega što se ionako treba dogoditi ali ti se i svejedno brineš što će se dogoditi nije da nemam razloga za brigu ali ipak Razlog brige su bili potpisi koje su profesori teška srca djelili ljudima poput mene Prijavio sam onako lagano pet ispita više onako iz znatižalje idem vidjet što se tamo događa iz perspektiva nezabrinutog čovjeka Vjerovatno će se ta perspektiva promjenit za dva mjeseca kad budem na dekanskom roku krivio sve oko sebe pa i samog sebe postavljajući si pitanje na koje ionako znam odgovor zašto sam to odlučio napraviti pa zato jer mi je lagano više pun kurac živciranja što će biti glavobolja i ostalih pizdarija želim jednom lipanj provesti bezbrižno s rukom u džepu i pljugom u ustima(ostatak istine je da sam priglupo kljuse)
Svaki dan kad razmišljam o svojoj budućnosti vidim lošu sliku no u neku ruku te misli su mi kao sretna amajlija jer dosad sam mislio loše i uvjek bude dobro
MUči me jedna stvar kako ja ispadoh poprilično nepismen čovjek ali stvarno ne znam kakko od gramatike ne znam ništa nadam se da ću naučit i to pa će ovaj blog vrvit od svakavih znakića dobro smišljenih rečenica i svega ostalog što se veže na to

Sinoć sam gledao pulp fiction po 8 put film je dobar da uđe u moju listu the best morao bi još nešto imati ali svejedno je dobar radnju zanam na pamet i sve što će se dogoditi ali me je jedna misao morila jako dugo Kako jebeni vincent vega uvjek ima popeglanu robu dok radi ubija ljude u slobodno vrijeme se tare heroinom i još malo ubija ljude i kaako svaki put iam popeglano odjelo
Pozdrav iz Nosnica
- 16:02 - Pljuni (4) - Ili ne - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo