#

Žigice malog Marka

12.06.2005., nedjelja

Fear i strah



Dan lažne sigurnosti je tu sutra idem na jedan od najtežih ispita ove godine smiren i hladan kao šprica znanje je polovično možda i još manje nisam zabrinut ali me malo kopa zašto nisam zabrinut projek svemirska letjelica je gotov čak i opasan za ljude jer da me moj otac nije upozorio da imam smrtonosni dio na projektu vjerovatno bih sutra netko bio spržen sad ako ipak netko nastrada

Nakon dugo vremena vidio sam grad iz drukčije perspektive (trijezne) očekivao sam neke promjene u stilu da mi san neće brzo na oči ljudi baš i nisu tako lijepi kad nisam pijan što je vjerovatno i objašnjavalo moju napaljenost kad dođem iz grada
Bio je jedan detalj koji mi je upao u oko svi su bili ekstra spaljeni nego što jesu kamera bi zabilježila taj detalj koji se odvijao nekih 20 min
To što se događalo ne bih ni napušeni zec na steroidima mogao zamisliti no svejedno jebena scena za film u stilu strah i prijezir

- 19:40 - Pljuni (1) - Ili ne - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo