#

Žigice malog Marka

15.04.2005., petak

Kao

Kao ono petak je... Kao svi smo nabrijani i lijepi... Pa pušite mi kurac tako nabrijani i lijepi!
Sinoć je kao bila neka zabava za studente. Kao napio sam se... Kao ono kao guzica... Naravno sad sam kao na faksu kao pišem ovo kao mamuran i bez cigara... kso nij mi jasno kako ekipa koja je bila razvaljenija od mene kao 10 puta kao svi su sada cakum pakum čekaju kao neki ispit i vode karatke kao bljutave razgovore... ja kao ono nemam predavanja mamu im jebem jer nisam znao kao da ih nemam pa sam sav kao sjeban došebrljaao do faksa da ne dobijem kao minus na vježbama koje kao nema
Kao osjećam se loše jer sam sinoć opet kao brljavio bez veze pričao gluposti lahao srao u bezgraničim proporcijama
Posvećeno poštapalici KAO koja mi s uvukla kroz rektalni otvor i sad je ne mogu izbaciti
Pozdrav iz Nosnica
- 11:48 - Pljuni (0) - Ili ne - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo