#

Žigice malog Marka

10.04.2005., nedjelja

Taking a shit

Upravo pročitah playboy i sva sranja koja on domosi: klasičini intervju s nekim glavonjom i njegovim pametnim proljev spikama u ovom slučaju Dragan Bjelogrlić. Šupčina neviđenih razmjera! Ekipa je odradila intervju s njim samo zato ,da dozna jel možda dere severinu i ,da li postoji mogućnosti da snime orgije s istom.
Kasnije su na raspored došli auti koji koštaju kao omanja zemlja trećeg svijeta i face koje ih voze ,a to su uglavnom debele crnčine koje su od inače umjetničkih djela napravili prometala koja krase kič i ne ukus.
Oh da tu je i blog od obitelji dvornik super mi smo svi sapljeni i brijemo na moderno. Dobro..
Već debelo otrcani strip o velikom jebaču dicku koji je usput dosadan i ne valja već duže vrijeme.
SADA BREJKTRU stoljeća! Pičke koje su ne realno dobre s svojim aditudom pametna zgodna i uspješna ,a što pičkom može mesti pod nema veze ,ali nema veze to je pravi muški magazin i dat ćemo 30 jebeni kuna da vidim pičke koje troše najružniji i najdeblji i nabogatiji ljudi na planeti, Zamislite neku predivnu Samoansku ljepotici i komad mrtvog smežuranog sala na njoj koje dahće,znoji se i na kraju proljeva svoju mrtvu spermu koja nema snage ni da izgleda bijelo.
Hvala Hefneru na jednoj od najboljih ideja da mi obični smrtnici možemo gledati ta neralna stvorenja koja su zapravo retuširana u photoshopu i dok jebemu svoju žensku razmišljamo o onoj kaj je zapravo puno lošija .
Koliko god serem i dalje ću ga čitati ,jer volim pušit ta sranja ,a činjenica da sam pročitao sve i jedan playboy od njegovog prvog broja pa do danas govori o meni da sam papak.

Da nedjelja. Sinoć sam bio pijan i službeno proglašavam ovu subotu kao najdosadniju subotu ikada .
U magli se prisjećam...
Lokanje jeftinog ribrara kod doma JNA s tendencijom dostizanja razine retardiranog tapira. Dolazak kod čoke pozdravljanje već uneređenje rulje, muvanje gore dolje bacanje spika trajanja 3-10s
Ja:Piješ,pijan,glavni,daj pet
Netko:He,he,he,he ,daj pet
Otišao sam kući u jedan zaspao i probudio se u ovu sumornu nedjelju i dosadnoj kiši koja je ukrašava s stavom tko te jebe ja ću padat i dalje.
Pozdrav iz Nosnica.

- 18:47 - Pljuni (0) - Ili ne - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo