#

Žigice malog Marka

14.03.2005., ponedjeljak

Zamrznuta tekućina (Led)


Dobro jebeno jutro! Zašto pobogu pišem ovako rano sad sam saznao da nemam promrzlih predavanja pa sam vas odlučio izvjestiti o tome i ove nevidljive ljude što me prate. Mislim da ću napravit pauzu jer mi je dosta noći poput nekog jeftinog trash filma u kojim nema neke velike radnje ,već par zgaženih likova vrijeđa lakonoge glupače. Najteže mi je palo jer se nisam mogao priključit uneredi glupaču fest,zato jer sam ja bio uneređeniji.Znao sam da će biti subota kakva je već bila nakon tri jako kavalitetne subote po sadržaju usljedila je ova koja je kuliminirala razbijanjem moždanih stanica u hirošimskim razmjerima. U 5h ujutro sam pokušao svoje amoralno tijelo dovući do svog stana što je trajalo eonima razmislite koliko treba retardiranoj žirafi da pređe ZAMRZNUTO Bajklalsko jezero...
Nedjelja je bila bolna i dosadna nisam imao pljuga pa ni novaca za pljuge nisam se brinuo prvi par sati no nakon 8h nepušenja bio sam zreo za mali masakar...


- 08:10 - Pljuni (2) - Ili ne - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo