#

Žigice malog Marka

09.01.2005., nedjelja

One step

Opet jebena glavobolja od sinoć bilo je mutno opet sam se previše razguzio po prvi put smo svi bili na okupu ja sam većinu vremena urlikao i gušio se od dosade dosatni sadržaj su ispunili dvije ne znam kako da ih na nazovem tuke svojim ispadima
Ljudi su mi bili totalno nepoznati gledao sam jednu ali sam bio odviše pod utjecajem tako a je ostalo sve na gledanju baš je bila onak dobra
Otišao sam rano kući jer nisam bio za ništa htio sam se vratit na pola puta mi je došlo da plačem jer me zavezalo nisam mogao nikud da je ljeto vjerovatno bi sjeo i zaspao
Kad sam došao kući izdrkao sam i onEsvjestio SE
Sutra opet na faks i gušenje u učmalosti malo sam se poželio svega danas nisam popio kave sutra ću popit 10
Više neću pit glupost sam opet napravio sad mi preostaje čekat da upravne osobe saznaju i da najebem
Sve u svemu dobro je ni sam ne znam koliko mi taj povik ide na živce
Pozdrav rulji koja se vratila u svoje stanove

- 20:42 - Pljuni (0) - Ili ne - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo