#

Žigice malog Marka

04.01.2005., utorak

Film

Jeste kad razmišljali o "posebnim" osobama ,ljudima koji vas okružuju koje gledate na TV-u, ali baš ne zamjećujete zbog propagande ili zbog izgleda ta posebna skupina ljudi zrači smirenošću intelegentnim smislom za humor itd.
Ne znam zašto sam ovo rekao ali eto ta misao mi se vrtila pa...
Cjelu noć nisam spavao gledao sam filmove jedan sam čak pogledao 2 puta za redom u naslovnoj ulogi s kevinom taj čovjek stvarano zrači s ne znam čim ali me definitivno smiruje želim bit poput njega
Uglavnom film se zove vrtlog života drama s mnogo humora i stvarno cool situacija definitivno pogledajte.
Kasnije sam pogledao šokantno priznanje uznemirujuć film barem za mene
Moj karakter je praktički izgrađen na filmovima. to mi je bio jedini prozor u zanimljivi svijet likova ,događaja ,situacija itd.
Nakon svakog filma stvorim mišljenje naravno za neki ga kurac i gledam
Jedno vrijemE sam gledao filmove u kojima je smrt bila prihvatljiva (ne špageti westerne) već psihološke drame gdje je ubojstvo i samoubojstvo u mojim očima bio prihvatljiv čin tako da sam i sam planirao si oduzet život (naravno bio sam pička)
Nikad me nisu previše zanimale komedije imaju mutavu radnju i loš humor ali par filmova je bolno smiješno i tko ih nije pogledao nek se goni u glupi zadrti kurac
Fino dosta mog lošeg humora i nepovezanosti,nedosljenosti...



Odmak




Females


Nekako sam totalno zastranio čak više ne gledam ni guzove dobro bacim pogled ali sve je to kurčina jednostavno nema nikakve reakcije prije bi samo prekrižio noge i razmišljao ormarima oblacima samo da se kasnije mogu ustati opet serem o mojoj seksualnj disfukcinalonosti nisam se nešto previše najebao ali bude li mi držalo ovo neću ni jebat
Da remiziram nadrkani idiot koji često drka ali nije napaljen i puno gleda filmove pitam se da sam u srclovki koja bi me izabrala
Svi seru o svom životu kako ne valja kako je teško moram i ja to je uvijek trendi


- 20:57 - Pljuni (0) - Ili ne - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo