#

Žigice malog Marka

19.12.2004., nedjelja

Strah i prijezir u Las Gs-U

Početak i timeline poslije jebeno pijane večeri nije mi nikad bio jača strana. ma kad sve sagledam i nemam baš jačih strana !Opet sam se zgazio i fali mi neki djelovi večeri ovo je baš zakon svake nedjelju slažem puzzle.Uglavnom u zadnje vrijem igram pikado... Sinoć smo pili kod frenda i silovali njegovog jebenog kanarinca jebena ptičurina nije htjela zatvorit svoj šugavi kljun.Kornača je isto dobila svoje! Mrzim bića koja kričaju!Mrzim ja dosta stvari ali o tome ćemo kasnije.Dolazak u prvi birc s dvije litre jebeno jeftinog gemišta je uzrokovao pomračenje mog ionako pomračenog uma.Uglavnom nisam ostao samo na gemištu.(Flashback No1)Ukrao sam kutiju keksova ili vrećicu samo ne znam zašto.(Flashback No2)Kasnije sam se našao na stolu...
(Flashback No3)Lomjenje stola mojih pijanih ko 6 guzica nakon večeri u zatvoru frendova koji su odlučili da bi bilo bolje urlikati na stolu stol je naravno pukao i jedan se frend slomio stvarno sam mislio da se proper smazao.Ostatak je nemoguće posložit!Kasnije kad sam došao sebi ostao sam bez mobitela ,a stavio sam uzicu na njega.Našao sam ga 500 m udaljenom mjestu gdja sam zapravo bio točnije nisam ga ja našao već moj slomljeni frend točnije bilo je u drugom kafiću.(Flashback No4)Trampio sam cigare za 4kn Probudio me je kanarinac jutros jebo sam mu mamu žutokljunastu.Kreten!Glava me lagano bolila uglavnom je srala ostatak dana sam proveo na kafi s starim poznanikom.Ispričavam se ako sam koga sličajno uvrijedio bio sam pijan.
- 18:08 - Pljuni (4) - Ili ne - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo