#

Žigice malog Marka

12.12.2004., nedjelja

Timeline

Nisam pisao par dana pa bi se reklo da imam nešto za reći,ali baš i nemam.Dobro imam neki kurac za reći da sam bio u komi dva dana imao bi nešto za pisati.Uglavnom bio sam pijan petak i subotu i imao bliski susret s nekim tipom iz Gračaca, no o njemu ću kasnije.
Petak je bio tako krasan dan kava,novine, pljuge i sve što ide s tim.Donio sam odluku da neću pit ovaj vikend što naravno nisam ispoštovao.
Petak
Dolazak na pivu u 6h je nešto probudio u meni i odlučio sam se napit ko tri guzice koje su izjebane od strane nekog velikog kurca.Saznao sam da na temperaturi od -10 nije baš lijepo pit,najprije sam se jebao s otvaranjem boce nekog bjelog vina koje košta 12.78kn da bi mi pri toj radnji jebeni upaljač eksplodirao u glavu i poprskao okice moje malenkosti.Bio sam tak lljut ne zato što to peče ko sam pakao dok jebeni Juda slavi veliki petak nego zato što više ne mogu otvorit bocu nego ne mogu zapalit CIGAR.Srećom mi je frend odletio po novi upaljač i veselje je moglo nastavit negdje kad sam skužio da nemam nogu i da ruka s kojom sam pio je jedina u funkciji jaja su mi bila veličene jaja od bogomoljke.
Kasije sam sam došao sebi kad sam u bircu popio dva pelina i gledanja dekolzea sav sam se nekako raznježio i utoplio.Petak je bio onako mlak,uglavnom sam pokušavao sprječit frenda da se ne baci u živcu koja je bodljikava,naravno ni to nisam uspio bilo je ljepo gledat kako se zaleće u žuti kombi pa sam i ja to učinio nije baš bilo tako lijepo.


SUBOTA
Ujutro sam se probudio suh kao sahara i sva bića koja žive u njoj.Glupa rečenica!
Dan je prošao u izležavanju i motanju cigareta pa sam se opet odlučio napit i to kako treba što sam naravano i učinio noć začinjena rumom,pivom,pelinkovcem je bila super napisao bih ja dosta toga ,ali me jebu jebeni flashbackevi.
Bilo je nešto ovako:pivo,dolazak mog frenda i njegovog ubij me bože imebecilnog,parazitnog frenda koji su otišli na kat, pa sam nastavio uživat u intoksirajućem alkoholu pa sam nakon 2h bio jebeno proper pijan.Čak sam dobio i instrukcije kako plesat ali mi ritam nije jača strana više volim skakat i vikat ABBA ,ali još nisam ustanovio zašto to radim.Kasnije neznam koliko kasnije ,a možda i prije, jebe me timeline sam dobio tako snažan udarc u živac negdje u djelu moje grbe što je tako bolilo da sam htio leć na pod i zaspat previjao sam se negdje 20min i nastavio pit. Dolazak u disko me razočarao previše ljudi i što mom pijanom mozku stvara neraspoznatljiv mozaik koji on meni nazad šalje u djelovima pa sam uglavnom bauljao i tražio mjesto gdje ostavit jaknu.Gnjavio sam neku trebu da mi pušti let 3 i pjesmu cd i upaljač koja naravno ne postoji.Htio sam se nekom upucavat ali moji komunikaciski skilovi su bili na razni BOre LIja na jako lošem tripu.Pa rezultat nije baš bio zadavoljavajuć!Mjuza,i velika količina alkohola su me natjerale da idem kući .Neka glupača je baš našla moju jaknu i zaspala na njoj ja sam je pokušavo lijepo probudit i reći da ne bali po mojoj jakni ali je treba bila pijanija od mene pa sam morao nasilno izvuć jaknu.
Buđenje dans ujutro je rezultiralo teško glavoboljom i iščekivanjem da me netko zovne na kavu...

- 14:30 - Pljuni (0) - Ili ne - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo