#

Žigice malog Marka

09.12.2004., četvrtak

Sviranje gitare bez prstiju

Jel vam se danas bio problem izvuć iz jebenog kreveta?Meni je! Nisam mogao zaspat da 2h pa sam drkao kurac!To je potrajalo jer i nisam bio neke volje al ajde.
Danas sam imao praksu iz glazbenog , naravno sviranje gitare!Nisam vježbao.Naravno!Ne kužim jebene note i bole me prsti od sveg tog muziciranja i polako mi sve to ide na kurac i gitara i note i glupe pjesmice što je neka skupina pedofila pisala.I zbog toga neću dobit potpis i završit svoje visoko obrazovanje prije nego što sam mislio.Poslije toga morao sam neku jebenu taksu odnjet u crvreni križ dođem u 14 i 45 i(radno vrijeme im je do 3h) debili su zatvorili kojem jebenom kurcu služi taj crveni križe hrpa debildoidnih morona koji su zapravo prototip iidiota sjede i natežu svoje kare.Ko im jebe mamu donijet ću im sutra to u 8.Sad sam ispao kreten! Boli me kitica!
Još nešto ne da mi se uređivat blog, kasnije ću nemam vremena.

- 19:12 - Pljuni (1) - Ili ne - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo