#

Žigice malog Marka

08.12.2004., srijeda

Lane moje

Dobio sam dežurstvo u jebenom kabinetu za informatiku i nemam što za delat nego pisati ovakva sranja!Zašto ovakav naslov zato jer nekom pretilom kretenoidu svira ta stvar na mobitelu , a ja dobijem napadaj kad je god čujem.Opet me uhvatio neki naboj pun sam energije neki kurac bi radio ,a nemam što.Prvenstveno bih jebao!Sad znam kako izgledaju likovi koji ne jebu duže vrijeme!
Malo dignem pogled iznad monitora i vidim dvije trebe na prvi pogled ne bih štapom,ali kad promisli baš bi jednu zguzio.


Dok sam pisao ova sranja iznad morao sam stati na pol sata jer uletjela je jedna treba toliko jebozovna da mi se kurac toliko digao da se ne mogu maknuti jer na sebi imam trenirku i bokserice.
Kabinet se napunio trebama i ne mogu maknut trenutno zamišlam da jebem neku ružnu samo da se mogu maknuti i otići zapaliti pljugu
Srećom mi je uletila jedna tako gadna da sam zaboravio na sve nedaće i izletio van poput klokana s žaračom u šupku , sav sretan smjena mi zavrašava za 15 min idem si sad popit kavu možda i drku bacim da budem smireniji na faksu .

- 12:52 - Pljuni (4) - Ili ne - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo