O meni...

IME: Matea
ŠKOLA: ekonomska škola u Đurđevcu (1.d)
VOLIM:
- nogometaše
- čitati
- vrištati
- zezati ljude
- svoje frendove
- strane jezike
NE VOLIM:
- čokoladu
- dosadu
- školu
- učiti se
MOJE ŽELJE:
-naučiti (barem) još dva jezika
-otputovati u:
*Njemačku
*Italiju
*Makedoniju
*......
LJUBAV: cerek
SLUŠAM: sve i svašta, ali ugl. strano



Nogometaši...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Slikice...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by MaLa_Sa_MaRsA:))

Opis bloga

sve i svašta.....

Linkovi

Luce

Mellon

Tonny

3 crazy girls

Break crew

Katarina

Ninđa

Toše blog

Matea L.








Mađarska

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Motori...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



SMS poruke...

Bilo gdje si, svjetlo ne gasi, ne zatvaraj vrata već slušaj kucanja sata, a kad se kazajke spoje znaj da su s tobom misle moje.

Ako te zvuk poruke probudi, ne budi se! okreni jastuk, ne ljuti se... zatvori okice, pokrij se... zamisli želju opusti se sanjaj me i zaljubi se!

Sanjaj moje oči da te gledaju u tami, sanjaj da smo negdje zagrljeni sami, sanjaj moje usne da te bude iz sna, sanjaj jer kraj tebe noćas nisam JA!!!

Kad se po nebu raspu zvjezdice i jedna proviri kroz prozor tvoj, zatvori svoje umorne okice i ljepo spavaj anđele moj!

Naučit ću vjetar da šapuće tvoje ime, cvijeće da mirise na tebe, naučit ću sunce da miluje kao tvoj dlan, zvijezde da sjaje kao tvoje oči. Tada bit ćes svuda oko mene...

Nezdravo, neshvatljivo, totalno nezamislivo, nemoguće, nenormalno, ludo, čarobno, krajnje, neodoljivo, famozno, iskreno TE VOLIM!

Čokoladni bombon. Ne. Cvjetni med. Ne. Sladoled od lješnjaka. Ne. Šećer. Nema šanse. Žao mi je, i dalje ne nalazim ništa što je slađe od tebe...

Tipkaj dalje, još, samo nastavi, dobro ti ide, strpi se, samo tipkaj, još, još malo, ne popuštaj, sad će, evo ga... PUSA!

Ne volim te zbog ljepote, jer ljepota začarava. Već te volim zbog dobrote, jer dobrota ljubav stvara.

Oprosti očima mojim što pogled tvoj traže. Oprosti usnama mojim što žele osjetiti usne tvoje. I ono posljednje što te molim - oprosti mi što te toliko volim!

Kao more što se njiše, kao kapi kiše, kao vjetar što lagano puše, kao zaljubljene duše, kao što srce voli i za ljubav moli, kao što sunce sja, tako te volim ja!

Tvoje usne slađe su od meda, moje srce gori dok te gleda, tvoje oči ljepše su od neba... ti si ono što meni treba!

Istina je... Volim te. Za ovo što osjećam krivo je tvoje lice. Zvuk tvog glasa urezan mi je u sjećanje. Čak i kad nismo zajedno, ja sam uz tebe...

U hladnoj noći dok srce treperi sjeti se mene anđele lijepi!!! U hladnoj noći dok vatra gori sjeti se osobe koja te voli...

Šapnut ću ti nešto lijepo, nešto slatko, nešto važno. Dođi šapnut ću ti nešto moje, sitno, smjelo, snažno. Hajde kad te molim... šapnut ću ti da te volim....

Nikad mi ne kažes da me voliš. OK, mi izlazimo, razgovaraš sa mnom, stiskaš me, ali nikad mi ne kažeš da me voliš. Sad stvarno, voliš li možda neki drugi mobitel?

Znam i sama koliko ti značim, koliko ti nedostajem, kako sam ti potrebna u ovom trenutku... žao mi je što sam te zauvijek napustila. Tvoja pamet.

Iz psihijatrije Vrapče Vam javljamo da smo nakon pregleda Vaše kartoteke ustanovili da Vas nažalost ne možemo primiti, jer i mi imamo svoj ugled...

Želim da...Kad bi ti i ja...No, kad bi nas dvoje...Ne treba nitko znati...Mogli bi onako skrivečki...Sasvim tiho... Gledati POKEMONE!!!

HAŠKI je dobar za snijeg, VUČJAK je dobar za drogu, LESI se uvijek vrati kući, DOBERMAN je dobar čuvar, PTIČAR je dobar za lov, a šta je s tobom DŽUKELO?

Einstain je mrtav, Newton je mrtav, a ni ja se ne osjećam bas najbolje.

Nitko nije tako lud, da bi pročitao cijelu ovu poruku. No, uvijek se nađe izuzetak...

Ulovio sam zlatnu želju ako je pustiš ispuniti ću ti ribicu tri puta!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nešto što bi svi trebali znati:

1.Barem dvoje ljudi na svijetu te voli toliko da bi dali život za
tebe.
2.Barem 15-ero ljudi na svijetu te voli na neki način
3.Ako te netko mrzi,onda je to zato što žele biti poput tebe.
4.Tvoj osmijeh svima donosi sreću,čak i onima koji te ne vole.
5.Svake večeri netko misli na tebe prije nego što zaspi.
6.Nekome si čitav svijet.
7.Da nema tebe,netko sada ne bi živio.
8.Ti si posebna i jedinstvena...
9.Voli te netko za koga misliš da ni ne postoji
10.Kad napraviš i najveću pogrešku,nešto dobro izađe iz toga.
11.Kad pomisliš da se čitav svijet svalio na tvoja leđa, gledaj
bolje,vjerojatno si ti svoja leđa naslonila na svijet.
12.Kad misliš kako nema šanse da dobiješ ono što želiš,
vjerojatno to ni nećeš dobiti.
Ali ako vjeruješ, prije ili kasnije ćeš dobiti ono što želiš.
13.Uvijek pamti komplimente koje dobiš,a zaboravljaj ružne
primjedbe.
14.Uvijek reci nekome što osjećaš za njega, ljepše ćeš se
osjećati kad ta osoba to sazna.
15.Ako imaš dobrog prijatelja, imaj vremena da mu daš do znanja
koliko ti je dobar.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
























četvrtak, 01.01.2009.

If you need, you need me to be with you - I will follow where you lead...

Loving you the way I do
I only wanna be with you
And I would go to the ends of the earth...

Image Hosted by ImageShack.us


Evo, i mene....nakon....29 dana (valjda).... =)
Za početak, sretna Nova 2009. svima!!!! Želim da vam godina bude bolja i uspješnija nego
2008. Također, želim vam puno zdravlja, ljubavi, uspjeha i (za učenike) puno dobrih ocjena....

Kako sam ja proslavila Novu?
Super....Nije moglo bolje!!! =)
Bila sam u discu Exit-u u Đurđevcu i bilo je supach!!!! =) Došla sam doma u pola 7 ujutro...
Uživam u praznicima i želim da nikad ne prestanu... Čak je kod nas danas snijeg padao...=)

Kakva je bila protekla godina za mene?!?
Pa, bila je Ok....mislim da se nemam za što žaliti....
Završila sam osnovnu, išla u Mađarsku, upisala se u srednju, stekla nove prijatelje, super se zabavila, i - zaljubila se!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovo je sve od mene....nadam se da ću ubrzo napisati novi post, a ako ne...sljedeći post bit će za moj rođendan....
Pozz.... =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I would trade my life
for a night with you
driven by desire
make that move on me
it's time for you to see
that my world's on fire!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us