§L!k!c3.....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

......pj3sm3......











< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

..... o m3n! .....

ime:Josipa
prezime:nije za javnost
datum rođenja:13.07.1997. (za debile 11)
škola:OŠ Eugen Kvaternik
živim u:mjestu pokraj Vg
razred:5
naj frendice:Miha,Pavi,Mia,Lucija,Anđa,Marija x2,Nata,Anamarija...
naj broj:7
naj boja:zelena,crvena,ljubičasta,žuta.crna....
naj film:Step up
naj pjesma:Walk away
naj pjevač/ica:Kelly Clarkson,Rihanna/Enrique Iglesisas,Tony Cetinski

naj grupa:pussycatdolls,sugababes

volim:
-obiteljrofl
-sebe
-sladoled
-msnmah
-čokoladu
-internet
-blog
-odjeću
-shoppingbelj
-frendice
-role
-dnevnik
-konje (iak smrde)burninmad
-mp3
-plažu
-more

-dečke..lol

ne volim:
-bahatost
-čorbu
-mast
-vezat kosu
-školuheadbangmadpuknucu
-ispite
-carmen
-plakat
-past na rolama
-kad me noge bole
-zmije
-pauke
-skakavce
-smrdljive martine


msn: josipaperic_s97@hotmail.com

~*NAJ BLOGOVI*~

Pavi


Marcela


Kyky


Bartie


Mia


Mare


Miha


Moja sestra


Marcela i Marija

subota, 05.07.2008.

5 RAZRED.....a,b,c,d....

eee.....evo mene napokon.....odlučila sam napisat post jer ste mi ostavili 38 komentarazubo:sretanyes......evo sad ću krenut u 5 razred još nisam sigurna hoću li ići u a,b,c,d ja bi u d....neznam zašto al mi je nekako d najdraži.....thumbup ......

uskoro mi je rođendan...13.7......slavit ću ga u četvratak...jer u subotu su neki na moru takoo,da.....
jedva ćekam...moram sve pripremit...mama mi neda da pozovem više od 10 ljudi headbangmadpuknucu....al bit će i tak dobro.....
već sam pripremila neke igre.....bit će jako dobroooo......sam moram nešto popravit sa youtubom neče mi pjesme....uff....bangbang....no dobro....
evo jedna slikica u povodu mog rođendana:

Image and video hosting by TinyPic

haha....baš je fora slikica....

po cijele dane se dosađujem.......zijev..samo igram sa sestrom neke i igre....

samo se jučer nisam dosađivala došla mi je moja slatka pavi....finofino...

pa smo se igrale....bilo je odlično.....

neznam više šta da pišem.......
ovo je bio dugačak post pa očekujem punnooooo komentara.....
obaveznnnooooooooo!!!!!!!! ....
a dobro sad idem sestra me tjera sa kompjutera...već sam trebala bit gotova al nema vezezubo.......

puha bokkkkkk..........mahmah



| LoVe Me (32) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.