§L!k!c3.....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

......pj3sm3......











  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

..... o m3n! .....

ime:Josipa
prezime:nije za javnost
datum rođenja:13.07.1997. (za debile 11)
škola:OŠ Eugen Kvaternik
živim u:mjestu pokraj Vg
razred:5
naj frendice:Miha,Pavi,Mia,Lucija,Anđa,Marija x2,Nata,Anamarija...
naj broj:7
naj boja:zelena,crvena,ljubičasta,žuta.crna....
naj film:Step up
naj pjesma:Walk away
naj pjevač/ica:Kelly Clarkson,Rihanna/Enrique Iglesisas,Tony Cetinski

naj grupa:pussycatdolls,sugababes

volim:
-obiteljrofl
-sebe
-sladoled
-msnmah
-čokoladu
-internet
-blog
-odjeću
-shoppingbelj
-frendice
-role
-dnevnik
-konje (iak smrde)burninmad
-mp3
-plažu
-more

-dečke..lol

ne volim:
-bahatost
-čorbu
-mast
-vezat kosu
-školuheadbangmadpuknucu
-ispite
-carmen
-plakat
-past na rolama
-kad me noge bole
-zmije
-pauke
-skakavce
-smrdljive martine


msn: josipaperic_s97@hotmail.com

~*NAJ BLOGOVI*~

Pavi


Marcela


Kyky


Bartie


Mia


Mare


Miha


Moja sestra


Marcela i Marija

ponedjeljak, 19.05.2008.

ah.....

ah
bokić....znam da nisam baš pisala....nije me bilo kod kuće...ajoj.....u subotu sam odmah ujutro išla sestrični na krizmu....i bilo do jedan.......tako mi se spavalo...............al bilo mi je super uz moju nikolinu...joj kak je smiješna.....a drugi dan sam opet išla sestrični i bila do 4,5 tak nekako...tak da nisam stigla pisat....kak imam punoooo komentara.....sam na jednom postu imam 60...a na drugom 30..jojjjjj..kak sam happy....sad radim novi blog....moje frendice i ja imat ćemo zajednički....kak će bit super....poslije ću vam napisat u linkićima.......danas je ponedeljak....uff...u školu....mrzim školu......skoro sam zaboravila reć....u lukavcu se radi novi parkić i igralište kod škole...a onaj novi parkić je baš bezveze....nema ni drveća ni niš...moraju pješaćit 10 kilometara da dođu do parka....i moja prijateljica je sva izgorila jer nema drveća...a svi se prave sa novim parkićem kak je super a uopće nije...ovaj na mojoj strani sela je 150 puta bolji...jer 10 metara od parka je dućan...imamo super cestu za rolanje...skroz je glatka i ima drveća tak da nemožeš izgorit....a klackalice i ljuljačke sve je isto osim penjalice....i šta se tu imaju pravit....prije dok nije bilo tog parkića ovaj kod mene im je bio za pohvalu a sad je sranje...sorry na izrazu.....aj neda mi se više pisat...bokić...puffa



| LoVe Me (5) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.