§L!k!c3.....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

......pj3sm3......











  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

..... o m3n! .....

ime:Josipa
prezime:nije za javnost
datum rođenja:13.07.1997. (za debile 11)
škola:OŠ Eugen Kvaternik
živim u:mjestu pokraj Vg
razred:5
naj frendice:Miha,Pavi,Mia,Lucija,Anđa,Marija x2,Nata,Anamarija...
naj broj:7
naj boja:zelena,crvena,ljubičasta,žuta.crna....
naj film:Step up
naj pjesma:Walk away
naj pjevač/ica:Kelly Clarkson,Rihanna/Enrique Iglesisas,Tony Cetinski

naj grupa:pussycatdolls,sugababes

volim:
-obiteljrofl
-sebe
-sladoled
-msnmah
-čokoladu
-internet
-blog
-odjeću
-shoppingbelj
-frendice
-role
-dnevnik
-konje (iak smrde)burninmad
-mp3
-plažu
-more

-dečke..lol

ne volim:
-bahatost
-čorbu
-mast
-vezat kosu
-školuheadbangmadpuknucu
-ispite
-carmen
-plakat
-past na rolama
-kad me noge bole
-zmije
-pauke
-skakavce
-smrdljive martine


msn: josipaperic_s97@hotmail.com

~*NAJ BLOGOVI*~

Pavi


Marcela


Kyky


Bartie


Mia


Mare


Miha


Moja sestra


Marcela i Marija

ponedjeljak, 12.05.2008.

Šora,šora!!!!

thumbupbokić.....danas sam bila u parkiću....i potukla se sa jednom groznom curom.....Carmen...uff..kak je mrzim ona se naljutila zato što smo lucija,anamarija,sedmak,fran i ja kupili čips i 2 l soka.....a njoj nismo dali ništa.......zato jer je cura ono užasno bezobrazna.....i ona nas stalno prati....mi odemo do drvenog mostića evo i nje,odemo mi na drugi most evo opet nje.....i tako stalno.....poslije mi je rekla da sam kur..i kuč.......(znate šta to znači,tak da neću pisat do kraja)onda sam joj rekla da smiri hormone...ona mi je rekla da se maknem....a joj kažem šta će bit ak se ne maknem....i ženska ti mene počne gurat...ja to nisam mogla podnjet pa sam i ja nju....ja sam ju počupala za kosu pa je i ona mene...uff...kak me bolilo.....i tak smo se stalno tukle...a ostale cure su me branile pa su joj prjetila...jer se ne može tak ponašat....ludaća....stala mi je namjerno na role i potrgala ih....sutra ću joj reć nek mi plati .....ak može polomit može i kupit nove....lol....poslije je ona nazvala svoju mamu i rekla kao da mi nju tučemo....joj kak je ona krava glupa....aleluja je poslije otišla...tad smo se mi ostali u miru mogli igrat...al nismo ni mi dugo....otišli smo za nekih pola sata....tak mi je prošo dan....i samo još nešto.....hvala na komentarima....sam tak nastavite!!!!



| LoVe Me (62) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.