Hit Counter
Hit Counter myspace layout

myspace layout

Hrvatska- Brazil- ?! - MY LITTLE DIARY - Blog.hr

MY LITTLE DIARY

utorak, 13.06.2006.

Hrvatska- Brazil- ?!

Danas dakako igraju Hrvatska i Brazil. Moj se je bivši dečko tj. prijatelj kladio na Hrvatsku. Ja sam ga zezala pa sam se ja išla kladiti na pobjedu Brazila ili nerješeno. Sad je upravo došao jer čemo zajedno gledati utakmicu. Opet je pitanje tko će pobjediti.
Image Hosted by ImageShack.us
Jesu li hrvatski igrači sposobni pobjediti brazilske?! Ja mislim da NE! Ako je u sastavu Niko Kranjčar, nema šanse! On je govno, njega samo njegov tatica podržava, jer da nema Zlatka Kranjčara, Niko Kranjčar bi bio čista 0?! Nula.

Robert Kovač je igrač OK. Priznaje svoje pogreške, barem se to tako čini. Zatim tko je još u sastavu?!
Niko Kovač, Dado Pršo, Dario Srna, Dario Šimić, Igor Tudor.....(nemogu ih se sjetiti).
Image Hosted by ImageShack.us
Ljudi, pripremite se!

13.06.2006. u 19:36 • Napiši mi nešto, pleasePrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

JA I JA...

Ja sam Lana imam 21,5g.
Idem na faks. 2g.
Imam dečka.

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws