Hit Counter
Hit Counter myspace layout

myspace layout

PJESMIce... - MY LITTLE DIARY - Blog.hr

MY LITTLE DIARY

utorak, 30.05.2006.

PJESMIce...

DVOJICA
Sanjala sam te, plakala u snu
Još uvijek nosim na srcu tu ranu
Ako sam sretna s drugim
Zašto te zovem dok sanjam
Da li sam mu vjerna
Ako tebi mislim poklanjam
Ili je to prošlost vodi me do tebe
Da ispitam još jednom sebe
Da ne ponovim iste pogreške
Da opet prođem oluje teške...

Sanjala sam te za ruku držala
Da te poljubim nisam izdržala
O Bože da li je ovo tvoja ruka
Staviš me na sto muka
Mješaju se osjećaji moji
Voli njega
A nedostaju mi dodiri tvoji
Kao da život nije granica
Kao da se lista stara i nova stranica
Moje srce ludo nezamislivo
Dvojicu voli ne zamislivo...

Sreća
Život je lijep kad se živjeti zna,
zato uzmi sve šta ti život da,
jer sreća je kratka, a živiš zbog nje.
Ne tražiš li puno dobit češ sve.

30.05.2006. u 19:24 • Napiši mi nešto, pleasePrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

JA I JA...

Ja sam Lana imam 21,5g.
Idem na faks. 2g.
Imam dečka.

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws