.pRiče.kOe.čiTam.

Alienor Tyler
Fleur Luna Delacour
Donna Dolores Brider
Loredanna Vanessa Nadia Malfoy
Varancus Britney Nemija Potter
Annabella Rachel Dolores McConner
Elinor Vivian Lily Potter
Mia

  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by JesSica.LiLly.DigGory.

.neKi.razLozi.

eo ovako..
1. ja vam volim pisati sve malim slovima.
2. samo imena i tak sl. pišem velikim, ali možda se upristojim. hh.

.Me.aNd.FriENdS.

no
Moje ime je Jessica Lilly Diggory.
Na 4. sam godini u Hogwartsu.. U domu sam Gryffindora. Vrlo brzo učim i pamtim, te sam veoma uzorna učenica, koja je uvijek spremna pomoći kolegama.
Vrlo sam vrckasta. Znam biti podosta osjećajna, pa počnem plakati bez razloga.(×DD) Ugl. ja sam i pametna.. lool.
Imam štenca Tobiea, koji je moja mala maza. Njega vodim kud god krenem, pa tako i u Hogwarts.. I da, imam dečka. Kojeg? Vidjet ćete ako budete čitali...Do kraja!

Fleur Luna Delacour

Ona je jedna od moje 3 najbolje prijateljice.. U Hogwarts je došla iz francuske škole magije BeauxBatons. Na 4. je godini u Gryffindoru. Muti s nekim dečkom. Hmm.. ×D

Alienor Honor Tyler

Također jedna od moje 3 najbolje prijateljice. Znamo se od malih nogu. Jedna od onih na koju se mogu osloniti. U domu je Slytherina, što ne znači da e zloća.. Jer uopće nije. Dečko joj je Draco Malfoy. Na 4. je godini u Slytherinu.

Dona Dolores Brider

Također jedna od moje 3 najbolje prijateljice, te ju isto znam od malih nogu. Vrlo je zabavna, te vrckasta. Brat joj je Chris Brider. Na 4. je godini u Gryffindoru.

Chris Brider

Donin stariji brat. Drag i pouzdan dečko. U domu je Gryffindora kao u Dona...


Britney Honor Delacour - Brit
Slytherinka koja vodi zanimljiv život. Omiljena zanimacija joj je mučiti Grivu sa svojom sestrom. Tragačica je u Slytherinu te joj je sestra dala na čuvanje medaljon Salazara Slytherina u kojem se krije njegov prvi horkruks. Na 1. godini je u Slytherinu

Rossel Maria Duff - Rose

Jako vrckasta cura, obožava raditi spačke Hermioni (Grivi) zajedno s Felur... Metamorfomagus je, pa je teško prepoznamo. Na 4. je godini u Gryffindoru..


Elinor Vivian Lily Potter

Zabavna, pametna... Smrtonoša je, ali ne zato što to želi. Prijateljica joj se vratila iz mrtvih, te vodi veoma problematičan život. U domu je Gryffindora, mada svi smatraju da pripada Slytherinu. Vodi veoma buran ljubavni život, ne zna koji je Mr. Right!

*..Likovi..*(from my imagination)

Summer Ginevra Diggory - Sum

Moja tri godine mlađa sestrica. Izgleda starije nego što je ustvari. Vrlo je vrckasta, hrabra, puna sebe. Uvijek željna avatrure. Na 1. je godini u Gryffindoru.

Anastacia Rosie Colupt - Stacy

Pametna, obožava bezjačku glazbu poput RAP-a i HIP-HOP-a, premda je čistokrvna. Na 4. je godini u Gryffindoru..

Peyton Nikky Scott - Nik

Pametna, druželjubiva.. Na 4. godini u Gryffindoru. Dečko joj je Sean Cohen, 6. godina..

Ginna Brooke Van Helden

Cura je super, pametna, osjećajna, druželjubiva. Na 6. je godini u Gryffindoru. Dečko joj je Chris, Donnin brat.

Mary Kate Hens

Najbolja Roseina prijateljica.. Cura je OK! Na 4. godini u Gryffindoru..

Jesse Cullen

Najdraži dečko u cijelom Hogwartsu. Gajim osjećaje prema njmu. aww... Duhovit, brižan, osjećajan, zgodan.. Na 5. je godini u Gryffindoru.. U budućnosti moj dečko.. wee

Theo Willows

Super dečko.. Uvijek spreman za novu zabavu, zbog čega često priprema tulume, ali većinom samo za Gryffindore..

Mark Matthews

Jessiev prijatelj iz djetinjstva. Dobar i drag dečko. Mogu se pouzdati u njega, jer je poznavao Cedrica, pa me na neki način razumije.

subota, 31.01.2009.

.dan poslije sutra.

Ujutro sam se probudila cijela vesela. To mi je bilo čudno, zbog jučerašnjih događaja... Kad sam se probudila, Fleur je već sjedila pred ogledalom i češljala svoju dugu, plavu kosu, koja je na dodir bila meka poput svile. Stacy je još spavala, vjerojatno je prekršila policijski sat u Hogwartsu, kada se vratila sa spoja sa Shackom. Rose je veselo skakutala po spavaonici, smišljajući kakvu će danas spačku napraviti zajedno s Fleur. Obe su na prvi pogled izgledale kao nježne i nevine djevojke.. Ali.. To i nije toliko istinito, s obzirom na uroke koje bacaju na Hermionu.
Već je bilo kasno i Stacy se polako budila.. Mi smo ju čekale, jer nismo htjele otići na doručak bez nje..

- Aww... Baš sam lijepo spavala. - rekla je
- Da. Baš nam je drago da si se ti naspavala! - rekla je prkosno Hermione

Da spriječim svađu upitala sam:

- Stacy, kako je bilo sinoć sa Shackom?
- Pa... Onako. - odgovorila je odsutno
- Koncentriraj se Stacy! Ne može biti onako! Ili je bilo super ili nije?! - rekla je Rose
- Oke, bilo je savršeno. Najljepša večer u mom životu! - odgovorila je veselo
- Doslovno sam osjećala leptiriće u trbuhu... - nadovezala se
- Uuu, netko nam je zaljubljen! - rekla je Hermiona te nabacila blagi osmijeh
- No, idi se sada odjeni... Kasnimo na doručak! - još jednom je rekla Hermiona

Stacy je potrčala u kupaonicu kako bi se oprala, dok je ostatak cura komentirao njeno čudno ponašanje.

- Nekako mi se čudno ponaša.. - rekla je Rose
- Ma nije.. Samo je zaljubljena.. - uletila je Mary Kate
- Stacy?! Zaljubljena?! Mora da ste skrenule sa uma.. - rekla je Fleur
- Ja bih dala svoju kosu da nije! - nadovezala se
- Sigurno ne misliš ozbiljno? - rekla sam
- I sama je rekla da je osjetila leptiriće u trbuhu! - dodala sam

Fleur je očito bila previše zauzeta četkanjem svoje duge, plave kose da bi čula taj dio razgovora. Stacy je izletjela iz kupaonice brzinom munje. Mary Kate bila je zaprepaštena Stacynim brzinskim spremanjem:

- Merlinove mi brade, stvarno si brza! - rekla je Mary Kate
- Nisam htjela da dugo stojite gladne.. No... Hajdemo sada! - rekla je Stacy u trku

Potrčale smo iz spavaonice... Zastala sam u Društvenoj sobi.. Tamo je bio Jesse.

- Jess? - pozvao me
- Da, rekla sam u hodu.
- Možeš li doći na 5 minuta? - rekao je
- Naravno.. - odgovorila sam

- Fleur? - pozvala sam ju
- Da? - odazvala se
- Sačuvaj mi mjesto u Velikoj dvorani.. Dolazim za 5 minuta! - zamolila sam ju
- OK! - rekla je i zaputila se prema dvorani

- A sada? Što si me trebao? - upitala sam Jessea
- Htio sam ti se ispričati za ono jučer... - rekao je
- Misliš za ono predstavljanje mene kao tvoje djevojke? - upitala sam
- Da... Mislio sam na to. No, moram te nešto pitati... - rekao je
- Uredu.. Reci. - rekla sam
- Sutra Theo priprema tulum... Samo za Gryffindore... - počeo je okolišati
- Da? - pravila sam se da ne razumijem
- Htio sam te pitati... Ovaj... Bi li htjela otići na tulum samnom? - upitao je zbunjeno
- Pa... - dvoumila sam se, nisam bila sigurna za što bi me sada predstavio
- Može... - ipak sam odlučila
- Super, sad mi je laknulo... Bojao sam se da ćeš me otkantati. - rekao je veselo
- Nikada! - rekla sam i nabacila svoj najljepši osmijeh na lice
- Hajdemo, zakasnit ćemo na podjelu rasporeda. - rekao je

Potrčali smo kroz hodnik do Velike dvorane... Stali smo pred ulazom.

- Ti uđi prva, da ne bi netko posumnjao.. - rekao je
- Oke - složila sam se

Ušla sam u dvoranu i ugledala Fleur, Rose, Donnu, Stacy, Mary Kate i Hermionu... Sjela sam do Fleur na mjesto koje mi je sačuvala..

- Jesam li što propustila? - upitala sam veselo
- Ne, nisi... - rekla je Mary Kate
- Čemu sva ta radost? - upitala je Stacy radoznalo
- E da, što te je trebao Cullen? - nadovezala se Fleur
- Ma.. Htio se ispričati za ono predstavljanje... - odgovorila sam
- Samo to je govorio ovih 5 minuta... - rekla je Donna sarkastično
- Ne... Pozvao me na tulum kod Thea... - rekla sam
- Thea? Thea Willowsa? - upitala je Mary Kate začuđeno
- Da... Zašto? - upitala sam zbunjeno
- Điiz, pa Willows je jedan on najzgodnijih likova u školi! - rekla je Mary Kate
- Da, a skrivaš li ti neke osjećaje prema njemu? - upitala je Nik koja je sjedila malo dalje od nas
- Kako li je ona to čula? - upitala je Mary Kate
- Zaboravljaš da Nik ima uber super sluh?! - rekla je Rose te prasnula u smijeh

Na vratima Velike dvorane pojavila se prof. McGonagall... Počela je dijeliti rasporede sati učenicima. Dobila sam svoj pergament. Danas sam imala sljedeće predmete:

Ujutro:
-Preobrazba
-Čarolije
-OOMS
-OOMS

Popodne:
-Travarstvo
-Skrb za magićna stvorenja
-Proricanje sudbine

Pošto mi je OOMS jedan od najdržih predmeta kao i Fleur, cijela sam bila vesela.. Na OOMS-u često prakticiramo... Čarolije još uvijek slušam, to mi je čak zanimljivo..

- Proricanje?! - rekla sam zaprepašteno
- O ne.. - dodala Hermione
Njoj su interesantnije Stare Rune, ali danas ih danas nismo imali. Baš šteta, sad moramo slušati onaj dio s "unutarnjim vidom"! Arhg!!!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Sada sam na OOMS-u... Fleurina koncentracija je u oblacima. Moody je to primjetio:

- Gđice Delacour, možete li nam otkriti koje su 3 neoprostive kletve? - upitao ju je, vjerojatno smatrajući da neće znati odgovor
- Oprostite, možete li ponoviti pitanje? - rekla je Fleur kada je primjetila da joj je nešto rekao
- Naravno... Možete li nam otkriti koje su 3 neoprostive kletve? - ponovio joj je pitanje
- Mogu..To su: Imperio, Cruciatus, i Avada Kedavra - rekla je Fleur te nabrojila kletve
- Hmpf.. Ajde dobro - promrmljao je Moody ispod glasa, više za sebe nego za razred

Ubrzo je zvonilo, i izišla sam iz učionice. Fleur je otišla do spavaonice da ostavi neke knjige koje je pokupila u knjižnici... Ja sam s ostatkom cura krenula prema stakleniku... Padala je kiša, pa smo trčale preko dvorišta. Travarstvo inače slušamo zajedno s Hufflepuffima jer je prof. Sprout predstavnica njihovog doma.
Staklenik je bio otvoren, ali prof. Sprout nije bila unutra. U stakleniku smo naišle na nekolicinu Hufflepuffa. Nekoliko posuda, koje je najvjerojatnije prof. Sprout pripremila za nastavu bilo je razbijeno.
U staklenik je uletila Fleur mokra do gole kože...

- Hey, pa što se ovdje desilo? - zbunjeno je upitala
- Nemamo pojma, ovdje smo već desetak minuta.. - odgovorio je jedan visoki dečko. Odnekud nam je bio poznat. Ah da, to je Ernie McMillan..
- A gdje je Jasper? Na Povijesti Magije je rekao profesoru da mu je pozlilo, i ovaj ga je pustio van.. - upitala je zamišljeno jedna cura iz Hufflepuffa
- Eno ga! - uzviknula je ta ista cura.

Pelerina mu je bila poderana na nekim mjestima, kosa stršala na sve strane, mokar do kože, rekao je

- Jesam li zakasnio? Huh.. A gdje je profesorica Sprout?

Fleur nije zagrizla za priču sa mučninom pa je sarkastično rekla:

- Ne izgledaš mi kao da ti je pozlilo, prije kao da si se borio sa zmajevima!
- Ne guraj nos gdje mu nije mjesto! - ljutito joj je odvratio

Vjerojatno joj nije bilo do svađe, pa je ušutila...
Više nitko nije progovorio.Svi smo slušali kako kapljice kiše padaju niz staklenik. Kada bi zatvorila oči imala bi osjećaj kao da netko baca milijun kletvi na nas...
Tišina je trajala cijelih 15 minuta... Onda je Fleur prekinila tu mučnu tišinu:

- Ne mogu više ovako, idem do zbornice, možda je tamo! - nervozno je progovorila

Izišla je iz staklenika, te počela trčati najbrže što je mogla..

Ostatak je ostao u stakleniku... Vladala je neizvjesna tišina... Razmišljali smo gdje bi mogla biti prof. Sprout... Odjednom se na ulazu u staklenik pojavila mokra Fleur... Njena duga, plava kosa za nijansu se potamnila pod kapljicama tmurne kiše...

- I? - upitala je Rose
- Prof. Flitwick je otišao potražiti prof. Sprout... Imamo slobodan sat...

Kada bi inače iznenada dobili slobodan sat, svi bi bili sretni.. U ovom slučaju nismo bili sretni. Još uvijek smo razmišljali što bi se moglo dogoditi profesorici...

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Upravo sam ušla u učionicu Proricanja. Sjela sam za stol s Peyton. Prof. Trelawney je opet buljila u svoju čarobnu kuglu.. Omela ju je Hermione sa spuštanjem knjiga na pod.. Kada ju je ugledala sa knjigama rekla joj je:

- Gđice Granger, proricanje ne možete naučiti iz knjiga! Za to je potreban talent!
- Sa dužnim poštovanjem, prof. Trelawney, ja bih se željela ispisati iz vašeg predmeta! - rekla je Hermiona bijesno
- Uredu. Samo se prijavite u zbornici nakon ovog sata. Iskreno mislim da vam Proricanje baš i ne ide! - odbrusila joj je Trelawney

Hermione se uvrijedila, jer su joj svi predmeti išli od ruke. Pokupila je svoje stvari i izletila iz zagušljive učionice koja je bila obavijena opojnim mirisima od kojih je većini učenika dolazila mučnina.
Mislim da je to jedini predmet koji Hermiona nije pohađala ove godine.

Prof. Trelawney je još bila začuđena Hermioninom reakcijom na njenu kritiku tako da nekoliko minuta nakon zvona još uvijek nije pričala o "unutarnjem vidu". Kada je napokon došla sebi odmah se trgnula, kao da se probudila iz noćne more. Njeno pomalo rumeno lice sada je bilo znojno, oči su joj se lagano sklapale, iako je bila sasvim odmorena. Naočale su joj lagano klizile sa nosa koji je bio obliven znojem. Izgledala je nervozno, uplašeno.. Valjda je strahovala da i nju ne pogodi sudbina prof. Sprout.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Napokon je zvonilo i brzinom munje sam izletjela iz učionice Proricanja. Hvatala me mučnina od opojnih mirisa. Pričekala sam ostatak cura da im javim da me sačekaju, jer moram hitno u kupaonicu.
Otrčala sam do kupaonice i stala pred ogledalo. Kada sam ugledala svoj odraz u njemu zaprepastila sam se. Blijedo lice mi je bilo okupano znojem. Oči su mi se širile. Trbuh mi se stiskao kao šaka. Odjednom mi se sve što sam za ručak pojela vratilo. Uletila sam u WC kabinu i stala nad školjku. Dovoljno je bilo otvoriti usta, sve je izašlo iz mene. Nakon toga osjećala sam se prazno. Srećom u torbi uvijek nosim neku vitaminsku pločicu. Na brzinu sam ju otvorila te pojela. Nakon 5 minuta isti osjećaj koji sam imala ranije opet me preplavio. Opet sam otrčala u kabinu. Sve se ponovilo. Ispustila sam očajan jecaj. U kupaonicu je ušla Donna. Ali prekasno... Već sam izgubila svijest.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Nakon nekog vremena probudila sam se u bolnici. Nije mi bilo jasno što se dogodilo. Kada sam pogledala oko sebe ugledala sam Fleur, Donnu, Rose i Stacy. Bila sam zbunjena te sam upitala:

- Što se dogodilo?
- Onesvijestila si se u kupaonici. - rekla je Stacy
- Zna li se zašto? - upitala sam ponovo, ali pomalo sarkastično
- Madam Pomfrey vjeruje da si bulimična. - rekla je Donna
- Bulimična?! - rekla sam zaprepašteno
- Znaš li što je to? - upitala je Fleur
- Pa... Ne baš. - odgovorila sam
- Rose, želiš li joj ti objasniti? - upitala je Fleur Rose koja je smucala po sobi
- Ha? O, da. - rekla je smeteno
- Naime, bulimija je bolest, slična anoreksiji. Sve što pojedeš, organizam tjera van povračajući... Pomalo odvratno ali... Tako je, kako je. - rekla je Rose
- Pomalo odvratno? Totalno ljigavo! Živi užas!!! - rekla sam s užasom
- Mda. - rekla je Stacy

Još smo neko vrijeme razgovarale o mojoj bolesti, kada su na vrata ušli Jesse, Draco i Jasper. Draco i Jasper zamolili su cure da nas ostave nasamo. One su pristale... Jesse je u rukama nosio orhideju, koja je ujedno moj najdraži cvijet.

- Ptičica mi je šapnula da najviše voliš orhideje. - rekao je te se nasmijao
- Čuo sam što ti se dogodilo. Došao sam čim sam mogao. Jesi li dobro? - nadovezao se
- Uredu je. Dobro sam, hvala na brizi. - odgovorila sam
- I? Što kaže madam Pomfrey? - upitao je pomalo preplašeno
- Vjeruje da sam bulimična. - rekla sam tmurno
- Ti? Bulimična? Nemoguće. Ti jedeš sve živo! - rekao je pokušavajući me nasmijati
- Da. - rekla sam te nabacila blagi osmijeh
- Uredu. Samo sam htio vidjeti kako si. Sada moram ići. - rekao je te me poljubio u čelo
- Bok... Doći ću sutra opet. Jedva čekam da te opet vidim! - nadovezao se te potrčao s osmijehom na licu

Pogled mi je privukla bijela orhideja koju mi je donio. Zračila je posebnom ljepotom. Ne znam da li je to bilo samo zato što mi ju je baš Jesse donio ili zbog toga što obožavam orhideje...
Postala sam umorna. Oči su mi se počele sklapati. Uronula sam u san...



Evo pplz ovai post je gtw. Ovai dio sa bulimijom, to da sam bulimična je ISTINIT!!! Argh, i stw volim jesti i ovai dio sa - Ti? Bulimična? Nemoguće. Ti jedeš sve živo! - rekao je pokušavajući me nasmijati je istinit. Večeras sam to čula od MOG pravog Jessea. Stw, nemoite misliti da to goworim iz gluposti. Moj PRAVI JESSE je naidivnii liik na cilon sviitu i volin ga... <3 cerek <3



| .shAre.a.spelL. (47) | .eXpecto.patrOnum. | |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.