travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...KoMMiĆi ON/OFF...

design by: mirnaaa

O M E N I

users online

Znam da ste ovo čuli bezbroj puta, ali ovo je blog o meni i mom životu. LoL.

Ajde svi odma pomazit mog Grgu!!!!!Hvala!!!kissyes

Dođi i pomazi mog Grgu
hr.unitedcats.com – mačke, mačići, mice – mjesto za mačke na internetu




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Ime: Mirna
Zemlja podrijetla: Hrvatska, ZG
Datum proizvodnje: 07.04.1995.
Rok trajanja: dok se ne umre
Živim u: VG
MSN: mirna574@hotmail.com
Naj boja: crvena i crna
VOLIM: frendove, crtiće, glumit, jesti, gledat TV, MSN, komp, svađat se, MySpace, čitat, gledat filmove...
MRZIM: svoj razred (samo neke pripadnike), neke profesore, školu, kad mi šteka MSN, sestru vrlo često, umišljene ljude, EMO ljude, zadaću, učit...
Slušam rock & punk.
Grupe:
*System Of A Down*
*Within Tempation*
*Linkin Park*
*My Chemichal Romance*
*Coldplay*
*Travis*










Molimo vas pomozite zeki!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik-Sado-Mazo
Zeko koji volji gledat horore.
Kopirajte ga na svoj blog i
tako mu pomozite na njegovom putu
do Svijetske Dominacije!!


Free Music

Free Music



Free Music



"MaLo" sLiKiCa:
































Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars





L I N K O V I

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

PoSjEtItE:
oovisna
Lucija
Leni
Malfoyz Girl

srijeda, 16.04.2008.

post no. 4 bLa bLa bLa bLa..hehe

Eiiiiiiiii ljudeki, kaj imaaa?? Eo mene s novim izvjestajem..hehe..naughty Meni je tjedan počeo supaččč!! party Nekaj sam biLa ljuta na Luciju al ocke je sad,valjda..hh..Zapravo se ni nesjecam zakaj..zubo. Nema uopće nekih ocjena...Ima jedna iz matke,al mi se ne svidja..hheh.eek Našim ludim bakicama otkrili profači za blog...a štaš..žao mi je cure..fino Dobila sam i MP4 i baš sam si happy!!party Supččč je, onak crniii..weeethumbup Pita me povijest u petak...smrcccnamcorcry Al naučit ću ja..hehe..i kaj ja znam...joj daaa..Današnji dan, na informatici, je bio, preprepresavršen!!!!!!partypartyparty Takk je bilo ludooo,pozz curkama koje se nisu mogle odljepit od monitora,hahahaha...i Ištuku kojeg sam pobjedila u biljaru na playtoyu..weee..fino Mislim da bi sad ema,lucija i maja također u new jersey..hahaacerek..a kaj ćešš...kaj je ffriik prva ligaaaacerekdeadPoželite mi sreću sutra i za petak!!!! kiss from miss..hehehe..pozz mojoj patrici,luciji,majiiii,emi, i drugim curama!!kiss

Skinite si moje dizzove!!! by: mirnaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download



| ...bLa bLa bLa... (22) | ...pRiNt...LoL... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.