Do YoU wAnT tO JuMp? YeS/nO?



By: LuCiJa :)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...ovaj blog će biti jako sladak...

...evo i malo slikica...


O MeNi:

ImE:MaJa
DaTuM rOđEnJa:20.03.1995.
IdEm U:7.b.RaZrEd
ŽiViM u:ZaGrEbU
TrEnIrAm:OdBoJkU i BaGmInToN
VoLiM:
-sve što vole mladi
-životinje
-obitelj
-prijatelje
-glazbu(pop)
-kompjuter
-boys
-plesati
-pjevati
-ljude koji vole pomagati
-spremni su pomoći
-strpljive
-smiješne
...
Ne VoLiM:
-laži
-prevare
-umišljene ljude
-tračanje
-ruganje
-Čiša
-Plešu
-dvolične
-bahate
...
MoJe NaJ:
-boja:bijela i crna
-msn:maja_marsic@hotmail.com
-moja 2 bloga:ljepotica1995.blog.hr i littleprincess09.blog.hr
-hrana:pizza
-piće:coca-cola
-glumac:C.M.M. i Zac Efron
-glumica:Jessica Alba
-pjevač:Chris Brown
-pjevačica:Avril




...nakon duuuuuugooooooggggg vremena...=)

...ei ljudeki moji dragi...nakon punoooooooooo vremena ja sam vam odlučila napisati post...
...ovako provo nisam znala dal da još imam blog...ali sam ipak odlučila daću si ga ostaviti...jel ste mi vi tako dragi da ga moram imati...
Pa od čega da počnem...aha znam...evo danas sam vam dobila 4 iz testa iz fizike...i informatiku sam pisala test i imam 12 i pol bodova od 19...weeeeeee dobra sam...onda sam poslije otišla kod mirne...bilo nam je super...malo smo tračale i tako ali ok...nije za javnost koga...
...i htjela bih samo reći za jedan blog...ne znam sada napamet kako ide...ali vlasnik/ica bloga tako sere...napisao/la je da sam ja sa cvrkom...fuj...nebi ni da je zadnji na svijetu...i isto sere okolo za paulu,ivonu i tako kaj nije uopče istina...ali ugl...samo jedna poruka za tu osobu...NAĐI SI ŽIVOT...evo i to je to...imam facebook,novi msn...ma svakaj vam je novo kod mene...ali idući put...želim da budete nestrpljivi...možda vam sada i stavim napokon svoje slike...ali budem još vidjela...ajde ljudeki moji najdraži...pusek...
...posebni pozdrav bi poslala svom buceku...kojeg najviše volim..=)
PUSAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!


24.10.2008. u 21:14 ♥

| JuMp... (2) | fLy....| AnD tOuCh ThE sKy.... | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.