Do YoU wAnT tO JuMp? YeS/nO?



By: LuCiJa :)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...ovaj blog će biti jako sladak...

...evo i malo slikica...


O MeNi:

ImE:MaJa
DaTuM rOđEnJa:20.03.1995.
IdEm U:7.b.RaZrEd
ŽiViM u:ZaGrEbU
TrEnIrAm:OdBoJkU i BaGmInToN
VoLiM:
-sve što vole mladi
-životinje
-obitelj
-prijatelje
-glazbu(pop)
-kompjuter
-boys
-plesati
-pjevati
-ljude koji vole pomagati
-spremni su pomoći
-strpljive
-smiješne
...
Ne VoLiM:
-laži
-prevare
-umišljene ljude
-tračanje
-ruganje
-Čiša
-Plešu
-dvolične
-bahate
...
MoJe NaJ:
-boja:bijela i crna
-msn:maja_marsic@hotmail.com
-moja 2 bloga:ljepotica1995.blog.hr i littleprincess09.blog.hr
-hrana:pizza
-piće:coca-cola
-glumac:C.M.M. i Zac Efron
-glumica:Jessica Alba
-pjevač:Chris Brown
-pjevačica:Avril




...ej ljudi...praznici...

...ej ljudi...evo napokon su i nama došli praznici...uh...jedva sam čekala da završi škola...
...ali jedva čekam da počne škola samo zato da vidim svoje the best frendice...


...evo sada malo slikica...


[IMG]http://img206.imageshack.us/img206/517/p5230186ll3.th.jpg[/IMG]
...ovo smo Mirna i ja...
...Mirna nemoj se ljutiti...ajde...ciao ljudi...
...pusek...
...See yaa...


08.08.2008. u 23:09 ♥

| JuMp... (15) | fLy....| AnD tOuCh ThE sKy.... | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.