Do YoU wAnT tO JuMp? YeS/nO?



By: LuCiJa :)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...ovaj blog će biti jako sladak...

...evo i malo slikica...


O MeNi:

ImE:MaJa
DaTuM rOđEnJa:20.03.1995.
IdEm U:7.b.RaZrEd
ŽiViM u:ZaGrEbU
TrEnIrAm:OdBoJkU i BaGmInToN
VoLiM:
-sve što vole mladi
-životinje
-obitelj
-prijatelje
-glazbu(pop)
-kompjuter
-boys
-plesati
-pjevati
-ljude koji vole pomagati
-spremni su pomoći
-strpljive
-smiješne
...
Ne VoLiM:
-laži
-prevare
-umišljene ljude
-tračanje
-ruganje
-Čiša
-Plešu
-dvolične
-bahate
...
MoJe NaJ:
-boja:bijela i crna
-msn:maja_marsic@hotmail.com
-moja 2 bloga:ljepotica1995.blog.hr i littleprincess09.blog.hr
-hrana:pizza
-piće:coca-cola
-glumac:C.M.M. i Zac Efron
-glumica:Jessica Alba
-pjevač:Chris Brown
-pjevačica:Avril




...ej ljudi...

Ej ljudeki moji...pusek svima!!!!!!!!!!!!
Kaj mi vi radite,ja sam vam super,a vi??????
Evo ja vam svakaj imam za reći,od škole,pa ne znam niti ja do čega sve...
...ovako pisali smo test u srijedu iz zemljopisa,kako je bilo cool,ali ono kao da smo u zatvoru,svi su nas čuvali,prof.iz likovnog,prof.iz kemije i naravno samo kri kraju prof.iz zemljopisa,ali test je bio lagan,ali naravno ja sam bila zapisana na test,i oduzeti će mi se ocijena,što znači ako samo test napisala za 5,dobiti u 4 i tako dalje...i pisali smo biologiju i svaka...
Image Hosted by ImageShack.us

...how swetty pictures...



09.03.2008. u 15:59 ♥

| JuMp... (26) | fLy....| AnD tOuCh ThE sKy.... | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.