Do YoU wAnT tO JuMp? YeS/nO?



By: LuCiJa :)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...ovaj blog će biti jako sladak...

...evo i malo slikica...


O MeNi:

ImE:MaJa
DaTuM rOđEnJa:20.03.1995.
IdEm U:7.b.RaZrEd
ŽiViM u:ZaGrEbU
TrEnIrAm:OdBoJkU i BaGmInToN
VoLiM:
-sve što vole mladi
-životinje
-obitelj
-prijatelje
-glazbu(pop)
-kompjuter
-boys
-plesati
-pjevati
-ljude koji vole pomagati
-spremni su pomoći
-strpljive
-smiješne
...
Ne VoLiM:
-laži
-prevare
-umišljene ljude
-tračanje
-ruganje
-Čiša
-Plešu
-dvolične
-bahate
...
MoJe NaJ:
-boja:bijela i crna
-msn:maja_marsic@hotmail.com
-moja 2 bloga:ljepotica1995.blog.hr i littleprincess09.blog.hr
-hrana:pizza
-piće:coca-cola
-glumac:C.M.M. i Zac Efron
-glumica:Jessica Alba
-pjevač:Chris Brown
-pjevačica:Avril




...joj...ellen...

ej ljudi...wave
Neću vam reći zašto sam ovakav naslov stavila,to samo zna ellen i ja...i nitko više,naravno i njezina obitelj...
...ellen molim te,ajmo ozdrvai...plizz!!!!!!!!!!!
...malo sam vam zalutala...
...jučer je večini čaga bila loša,ali meni je bila ok...nije bila loše,ali prošli put je bila bolja...
...idem ja...ajde ciao ljudi...
...pusek...pogotovo _ _ _ _,pusa!!!!!!!!!!!!!!!kiss


02.02.2008. u 12:09 ♥

| JuMp... (6) | fLy....| AnD tOuCh ThE sKy.... | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.