Free Music

Free Music



Free Music
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us












Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Leona Lewis Lyrics

Jordin Sparks Lyrics

Rihanna Lyrics

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: ...ZaLjUbLjeNa...

kostur by × BloG MasteR ×

Opis bloga

OSTAVITE BAREM 10
KOMENTARA I DODAM
VAS U LINKICHE!!!!!!!!!
Hit Counter
Hit Counter



Get Your Clock

Image Hosted by ImageShack.us

cool blogek
malo o meni:
ime:darija
prezime:nebitno
rođena:12.12.1992
godina:15
škola:12.gimnazija,1.c
frendovi:dora,tea,mateja,marta,
paula,ana,mirela,barbara,
iva,ivana...uglavnom
previše vas je da bi vas
sve nabrojila
volim:čoksu,more,ljeto,
frendove,ljenčarit...
ne volim:dvolične i
umišljene ljude,učit...
Upri i komaj

od 11.4.08 bilo vas je:
10 LJUBAVNIH ZAPOVIJEDI

01. NIKAD SE NE ZALJUBLJUJ
DO UŠIJU!!!
02. NE PLAČI, NE PATI...
JER TO ŠTETI LJEPOTI!!!
03. NE MOLI GA, JER ĆEŠ
MOLITI VJEČNO!!!
04. CIJENI GA, ALI NE
VIŠE OD SEBE!!!
05. SVE ŠTO TI KAŽE
VJERUJ,ALI ODBIJ 50%!
06. BUDI NJEŽNA,
ALI NE KOLKO ON HOĆE!!
07. NE ZOVI GA POSLIJE
SVAĐE!!!
08. AKO ŽELI DA PREKINETE
ODUŠEVLJENO PRIHVATI!!!
09. KADA PATIŠ NE PATI
ZA NJIM!!!
10. KADA TE PITA ZA FURANJE
PRVO ODBIJ,A TEK ONDA
RECI DA!!!

glitter-graphics.com





ŠKOLSKA MOLITVA

Profesore naš
Koji sjediš za imenikom,
Sveti se pero tvoje,
Budi volja naša,
Kako na mjestu,
Tako i pred pločom,
Dvojku našu svagdašnju,
Daj nam danas,
I zaboravi jedinice naše,
Kako i mi zaboravljamo gradivo vaše,
I ne izvedi nas pred ploču,
Nego nas ostavi na mjestu,
AMEN!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


T PAIN Lyrics
Low Lyrics

Leona Lewis Lyrics
Bleeding Love Lyrics

Leona Lewis Lyrics
A Moment Like This Lyrics
COOL BLOGOVI

hip hop angel
mecki
mala luda
music is my life
opasna mala
tanjica 4-everjavascript: void(0);
little fire girl
lude seke

srijeda, 21.05.2008.

IZLET

Evo,upravo sam se prije pol sata vratila s izleta,bilo je supačsmijeh,sam kaj je pred kraj jedna cura iz razreda napravila sranjenutnutparty,joj joj nanarolleyesnut,bili smo s a i b razredom i krenuli smo oko pol sedam ispred škole,i krenuli prema vukovaru,do tam smo se vozili negdje četri il pet sati,nisam baš ziher,al mislim da smo stigli tamo oko 12 pol 1...po putu smo malo stajali i tak...i onda smo tam u vukovaru išli u neku crkvu i tam nam je neki svećenik držao predavanje o tim braniteljima iz vukovara,koji su poginuli,i tak bla bla bla...onda smo tam negdje blizu crkve išli gledat neki filmić o vukovaru,onda smo išli na groblje nekonaughtyrolleyesnut,pa smo išli na ovčaru(to je neko tam brdo di su mučili ljude iz vukovara)i onda smo išli u neku memorijalnu bolnicu,di su slike branitelja koji su poginuli,i tam smo se upisali u onu knjigu neku...uglavnom bilo je super,a najbolje je bilo u busuthumbupsmijeh,to je bio najbolji dio izleta,i najbolje smo se zabavili u busu,thumbupsmijehnaughtyparty,al uglavnom neznam di je šta od tog šta sam safd gore nabrajala bilo jer nisam baš pratila di idemosmijeh,više sam bila koncentrirana na to kaj se radi u busu,al sam zapamtila da smo bili u tri grada,vukovaru,iloku i đakovu...hehe...bravo jaaaa.thumbupsmokinsmijeh,a da imali smo u vukovaru i sat i pol slobodno pa smo išli nešto papatismijehdeadyesfino,i tak e da zaboravila sam reć da sam po putu promukla od pjevanja i deranja...al nema veze...još uvijek sam promukla al jbg...proći će tonutrolleyes,al svi su mi rekli da mi je baš sexy glas i da mi baš dobro pristaje kad sam promukla..a ono imala sam vam glas tipa dadiljanaughtynut...pa sad kolko je to sexy procijenite samismijehsmijehrolleyesnut,meni baš i nijenonono,al ok,eek,al nebi to bio izlet da nije došlo do nekih komplikacija,jedna cura iz razreda je popilapartypartyparty"malo"previšenutnutnut,i znate kaj je bilo dalje ...bljuvanje...joj nana nana,eto to je to pusa pozzzzzzzzkisskisskisswavemahwavemah



| Klikni!Image and video hosting by TinyPic (26) | Printaj!Image and video hosting by TinyPic | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.